söndag 28 februari 2010

Seg söndag...


Go´kväll

I fredags var vi hemma hos Lelle och hennes familj och åt middag. Allt var jätte-gott!!! Det var riktigt trevligt. Men jag kan säga att drinken Mai Thai är lömsk som satan. När vi kom dit så blandade Lelle en drink till mig som var ganska stark. (Jag hade inte ätit något på hela dagen.) Till maten blev det rödvin, sen drinkar och whiskey. Wow så lite nykter jag blev ;). Mot slutet av kvällen ringde en kompis och ville att jag skulle komma ner till stan för att M2 ville det. Det var tur att jag inte åkte dit för då hade jag väl slocknat.

Thomas skjutsade hem oss och jag satt och pratade med honom en hel timme i bilen när vi kom hem. Jag var så förtvivlad över ett sms som jag fick i veckan av M. Jag grät massor för jag börjar få känslor för M2 och det kändes så fel att M hade skickat sms:et. Just nu känns det som att det liksom blev slut-klämmen på all gråt för nu känns det riktigt bra. Väl hemma i lägenheten så pratade jag med M2 i telefon ganska länge.

Lördagen var en slappar-dag. Behövde städa men orkade verkligen inte. Jag hämtade M2 lite senare. Vi fixade tacos och åt. Han, jag och S. S tyckte han var snäll och lång ;)


När man pratar om trollen... Han ringde nu... Skulle höras imorrn igen.


Sen kom J hem och vi satt och lyssnade på musik, drack lite vin o annat och bara hade jätte-trevligt. J och M2 hade en hel del gemensamt. De pratade om saker som jag inte var så haj på. På natten kom MiaminMia och N hit efter att MiaminMia hade slutat jobba. Nu fick hon träffa M2.... och tyckte han var mysig.

M2 sov här.

Vaknade skapligt imorse. Han är riktigt morgonpigg. Men han är väl van eftersom han går upp 4.30 på vardagarna. Han sov hos mig 2 nätter den här veckan. Får se om han sover här nåt den här veckan som kommer.

Känns skönt med M2 för vi lär verkligen känna varann lite mer för varje dag som går. Vi tar liksom en dag i taget. Jag är inte redo att slänga mig in i ett fast förhållande just nu och inte han heller. Skönt att ha honom att prata med och kramas med. Jag har skrikit efter närhet länge nu. Och han kan verkligen den biten... Han känns trygg.


Nu ska jag försöka knåpa ihop en matsedel här på bloggen. Det är svårt att få ihop en lista varannan vecka när det bara är jag och sonen hemma som ska äta. Men jag gör ett försök.


Ha det gott alla goá vänner KRAM

Inga kommentarer: