torsdag 18 februari 2010

God Kväll

Idag har jag varit och besiktat bilen. Det gick väl sådär men det var kanske väntat. M har sagt att han ska hjälpa mig med felen som måste åtgärdas. Det han inte kan om bilar är nog inte värt att veta tror jag.

Imorrn kommer S hit på morgonen. Hon ska till tandläkaren och får vara ledig då för hon oroar sig så mycket ... det lilla livet.... Sen skjutsar jag hem henne till M på eftermiddan.
Sen hem och börja med middag. Ska göra en slags pasta-gryta eller vad jag ska kalla det. Har inget recept, bara i huvudet. Pasta, kyckling, räkor, paprika, vitlök, curry och grädde tänkte jag puttra ihop. Kan bli gott tror jag.

Kommer nog att kännas lite konstigt med barnledigt en hel helg. J kommer inte heller att vara hemma varannan helg. Han fick en bil av sin pappa som han måste fixa iordning. Så han o pappa ska vara i garaget varannan helg nu. Så nu är min son en stolt BMW-ägare....

Ha det så bra i helgen alla vänner det ska jag....

Natti natti

6 kommentarer:

Annelie sa...

Mums,, din middag lät jättego.

Här blir det räksmörgås till fredagsmys. Inte illa det heller.. :o))

Jag är sååå glá o läsa din blogg nu,, det riktigt lyser positiv energi om din skrift nu.
Ha nu en helt underbar helg med alla dina sms, telefonsamtal & msn:en.. *fniss*


Ta hand om dig.. // Kramar Annelie

Jag sa...

Sms o telefonsamtal? ;) Personen kommer hit redan efter jobbet idag ;) Är väldigt nervös kan jag erkänna...

Anonym sa...

Ta för dej, ni är fria!
//Marika

Jag sa...

Tack Marika, jag vet vad du menar. Det kommer alldeles säkert lösa sig bra för dig med. Ge inte upp bara tjejen ;)

Anonym sa...

Vet att det löser sig på ett eller annat sätt, jag är envis som "synden" ;)
//M

Anonym sa...

Hej! Hoppas att du fick en trevlig afton!
//Marika