onsdag 3 mars 2010

Vår i luften???


God Morgon... ja det är verkligen GOD MORGON

Vaknade till lite vid kl: 4 idag. Gick upp 4.30 då M2:s klocka ringde.


I måndags var S här. Hon var inte riktigt frisk så hon fick vara hemma. På em kom M och jag klippte honom. Han och J var och hämtade min tvätt-maskin hos kusin H, TACK kära kusin.
Jag är otroligt tacksam för allt som M hjälper mig med och kan jag då hjälpa honom med klippning så känns det bra även om han gör så mycket mer för mig.
På kvällen var Sillen och Mattias här och kollade vad som behövdes för att installera maskinen. De ska hjälpa mig ,sa de.
Igår Tisdag vaknade jag av mms från M2.... sååå fina meddelanden som går rätt in i hjärtat. Solen sken och himlen var klarblå.... kan inte ha blivit en bättre morgon. Han ringde ett par gånger under dagen också.
På em kom Petra och fikade. Jag höll på att baka bullar då. Brand-varnaren gick igång för ugnen lutar och smöret från bullarna rann ut och brändes. Vilket "sjå" att baka nåt så enkelt som bullar. Sen kom MiaminMia och fikade. Jag fick en present av henne. Ett otroooligt vackert "vänskaps-halsband". Vi har varsitt... Verkligen JÄTTE-FIIINT!!! Jag älskar det goáste Mia.
Sen var det dags för mat. Korvstroganoff stog det på listan. M2 kom hit och åt. J och M2 satt och fixade med några datorer medans jag tog en dusch och fixade disken. M2 och jag kollade resor. Det fanns några som vi nappade på, måste bara kolla upp en del saker först.
Hmm... för nästan exakt ett år sen åkte jag och M till Tallin...det hade vi planerat att göra i år igen ....men nu är läget lite annorlunda....

M2 och jag kommer varann allt närmare känns det som... jag har varit lite tveksam i vad jag känner men tycker det känns riktigt bra nu,måste ändå säga att det är en dag i taget som gäller. Förhållande?? Vet inte vad det ska kallas faktiskt, som sagt, en dag i taget...
Nu släpper jag M för jag har insett att han inte är samma M som han var för ett år sen och han har dessutom gått vidare han också. Hoppas bara att vi kan vara vänner för vi har ju dock varit bästa vänner i 13 år.

Nu ska jag hänga lite tvätt som jag tvättade upp för hand....

Ha det jätte-bra alla vänner och snälla ni, kommentera gärna när ni läser. Det är kul att se vad ni anser och vilka ni är...
KRAAAM

5 kommentarer:

Annelie sa...

Åååå.. nu äré riktigt roligt att läsa din blogg igen.
Gött att du kom upp på fötterna sååå snabbt som du gjorde.. :o))
Tack vare M2`s skull.. *fniss*
Härligt, Härligt..

Ha det bäst vännen och sköt om dig.. // Kram, Kram Annelie

Jenny Pousár sa...

Vem jag är vet du! =)
När ska vi fika då??
Stora kramen.

Lotta sa...

Jag blir så glad av att läsa att du verkar må bra nu. Massor av kramar!

Enterprisewomen sa...

Härlig läsning!

Sådan vändning från hur du hade det i början på året!

Och vet du det är så himla många dagar kvar på detta år att fylla med bra saker bra vibbar på.

Gott Nytt År

Kram!

Jag sa...

Tack!!! Ja, det börjar nog vända nu hoppas jag. Känner mig ganska stark faktiskt.

Kram