måndag 15 februari 2010

fortfarande måndag....

Halloj..

Jag känner mig RIKTIGT uppåt och har gjort det den större delen av dagen.
Jag var och pratade med en kommunal-dam om jobb/praktik. Hon tyckte att jag hade många utmärkta meriter inom kök så jag ska satsa på kök igen tyckte hon. Det var kul att höra något bra om sig själv. Min mobil ringde när jag var där... jag ringde upp när jag kom ut därifrån. Du har så gott skratt. Skönt att skratta med dig, känner mig liksom levande då på nå vis. M är bortblåst när jag pratar med dig.
Jag kan inte säga att jag är kär, .... just nu.... men nånting händer när jag pratar med dig och det är en skön känsla, en trygg känsla. Dina kramar är otroligt trygga och mysiga, jag har fått känna det ..... Hoppas nu att vi kan ses till helgen och skratta lite mer.... jag mår bra av dig helt enkelt.

Kram alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

underbart!! hoppas du får en kanon helg =)
kramiz marie

Annelie sa...

Hoppas nu på detta jobb inom kök,, alltid roligt att höra man är bra i nåt. Speciellt i den situationen du är i.
Håller tummarna för att det löser sig snabbt..

Lycka till till helgen.. ;o))

Kram Annelie