torsdag 18 februari 2010

God Morgon

Sitter med kaffet och datorn i sängen....
Vaknade före 5 idag. Tänker mycket på M. Men jag VILL vara stark!!!! Jag har ju alla möjligheter att börja leva nu ju. Jag tycker om M och älskar honom på mitt eget sätt för vi ÄR verkligen riktigt bra vänner. Men jag känner att jag verkligen måste ha tid på mig att komma tillbaka helt för att se hur JAG vill ha det, som du sa till mig förut.... Som jag har sagt tidigare så "vaknade" jag förra helgen... av flera olika anledningar faktiskt... och jag vill fortsätta vara vaken. Inte falla ner i detta svarta hål som jag verkligen var i. Herre gud, livet är till för att levas. Synd bara att det blev som det blev med M för jag trodde verkligen på oss. Usch, jag vill inte börja vackla igen..... NEJ det ska jag inte!!!!! Jag måste ta fram de negativa stunderna och inte bara se allt som var bra.....

Vad händer idag då?
Först så ska jag besikta bilen, sen till morbror som har flyttats till ett boende, sen hem och städa.... Kanske bakar nåt gott om jag har ork och lust till det.

Kram på er....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var stark, se framåt!
Vet ej om någon sagt detta, men gör en lista på + & -.
Det gjorde jag, den listan fick mej att vakna....
Många många minus, fast bara 3 plus...
Det är då man ser det nya livet framför sig!
Ha en bra dag!
//Marika

Jag sa...

Marika: Ojoj om du visste vad listor jag har gjort. Tyvärr så är M en otroligt bra man och människa. Jag kan inte hitta många minus alls förutom det som hänt på sistone... tyvärr säger jag bara....

Anonym sa...

Mmmm, kan förstå om det är jobbigt/tungt då, men nånstans finns det en anledning till det som hänt!
Man är ej rätt för varandra när gränsen har passerats.
Var rädd om din stolthet, känns som du är på väg åt rätt håll.
Ja du vet ju min situation lite.
//Marika

Jag sa...

Marika- Ja, jag vet din situation och jag är inte avundsjuk på den heller om jag ska vara ärlig.
Jag VET att jag är på väg åt rätt håll, jag känner det.

Kram på dig