onsdag 24 februari 2010

***GRATTIS MIAMINMIA***


God förmiddag

Igår var jag och Petra till Tuna Park och strosade. Jag köpte ett par nya Jeans och ett rött linne. Jag blev full i skratt när jag skulle in o prova jeansen för Petra sa att jag skulle ta ett par small och jag bara skakade på huvudet för jag har ju köpt L en längre tid. Ok sa jag, men medium måste jag ialla fall ha. Jag provade medium och det gick INTE att ha. Petra sa då att jag måste ha XS... men NEEJ sa jag, small får det bli så jag har liiite att växa i. Så jag köpte mig ett par Jeans i small.. haha när hände det sist tro....

Sen bar det iväg till bolaget och apoteket, apoteket vid COOP har föresten bytt namn till "Kronans Droghandel". Visste ni det. Låter lite illa kanske haha. Sen var det bara hem och laga mat. Makaroner o köttfärssås. Efter det dammsuga, fika hos mamma o pappa, åkte till JULA, körde J till "lilla" L som fyllde 18 år (GRATTIS), sen till ICA MAXI och handla och SEEEN hem. Pratade med M2 i telefon. Han gav mig i uppgift att kolla resor till antingen Irland eller Italien. Jag kollade lite och det vekar inte bli så dyrt. Vi får väl kolla tillsammans nån dag.

Senare på kvällen hämtade jag M2. Han sov här.

Så imorse gick jag upp med M2 vid 5 och drack kaffe. Börjar bli lite trött nu känner jag men jag ska dra igång med städningen här så jag får något gjort. Ska till MiaminMia sen och gratulera henne på födelsedagen.

Idag blir det fisk i ugn här. Det gillar ungarna. M2 skulle komma o äta också (om han inte är för trött).


Så ser det ut här just i dagsläget.


Ha det gott i vårsolens sken, det ska jag


KRAM till er alla

4 kommentarer:

Pia heter jag! sa...

Tusen kramar till dig!

Anonym sa...

Kan bara LE, åt din framgång, lite avis kanske...
//Marika

Annelie sa...

Jag kan oxå bara LE... glá för din skull... :o)) :o))

Enterprisewomen sa...

:-)! Framåt marsch! ad glädjande läsning! Och det märks allt att du har saker att syssla med nu för tiden för jag gluttar visst på en gammal matlista när jag skall hämta insperation :-O!

Kram