tisdag 16 februari 2010

Glad...

Hej
Idag vaknade jag med värk överallt. Jag tror jag är lite nervös över att träffa M idag när han ska hämta saker som S behöver imorrn. Jag känner att jag inte riktigt vill träffa honom. Det är skönt att ha lite kontakt med M2 för då fokuserar jag inte på M.
M2 skulle ringa idag sa han imorse, undrar vad han vill. Han brukar inte ringa. Det är en mysig människa som tyvärr blir lite smutskastad av sin föredetta med både det ena o det andra. Jag har förstått nu att det inte är sant som hon säger för jag har pratat med andra som känner honom. Jag har föresten inga planer på ett förhållande med honom heller så hon kan säga vad hon vill. Han är ialla fall ett stöd och en bra vän för mig.
Gud vad det är skönt att inte känna sig ledsen!!!! Jag njuter verkligen!!! Jag hoppas att den här styrkan och glädjen håller i sig nu. Vågen har stannat nu också. 58Kg imorse. Skönt att jag inte har gått ner mer just nu. Det känns i kroppen att det har gått för fort med vikten. 12 kg sen i december. Men nu har den stått still några dagar och det är bra tycker jag.
Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu...

Ha det bra.... det ska jag ;)

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du njuter, jag fick ta del av en annan människas glädje, det har hjälpt mej!
Låt inte ditt ex "stjäla" din energi...det är bara du som kan stoppa detta!

//Marika

Jag sa...

Hej Marika
Jag kände när M var här idag att jag inte kände nånting om du förstår vad jag menar.... Och det var jätteskönt. Jag kände desto mer nu när M2 ringde.

Kram