onsdag 10 februari 2010

Baka idag...

Hej goá vänner
Jag är såååå tacksam för er som kommer med värmande ord och vill hjälpa mig. Tyvärr så tror jag inte att det finns någon speciell hjälp att ge, det är bara tiden som måste rulla på känner jag.
Pratade med M igår och han sa att L blir kvar till nästa Tisdag, det gick visst inga tidigare flyg. Han frågade hur det är med mig och jag sa att det går upp o ner men att jag klarar mig. (Vill inte visa mina panik-stunder).
Jag vet ärligt inte om jag skulle klara av att vara tillsammans med honom igen. Ibland tror jag att jag kan det och ibland så tänker jag att om han varit otrogen en gång så är han väl det igen. Jaja jag vet, NI tror att han är det igen men jag har sett sidor hos honom i allt det här som ni inte förstår, tyvärr. Däremot skulle jag vara försiktig om jag vore L. Jag skulle nämligen ALDRIG kunna bli tillsammans med en man som man har träffat genom vänster-prassel.... Men, men, det är vad jag tänker ialla fall...

Igår kom kära Petra hit och skottade min parkering för Pagoden verkar inte ha bråttom med snö-röjningen. TACK VÄNNEN!!

Nu börjar det bli dags att baka ut första degen. Jag har sysselsatt mig med bakning idag och det känns bra. Ska försöka baka lite bullar också ifall jag får främmande. A o S kanske skulle komma nån dag och M2 skulle komma och fika också sa han igår kväll.Han visste inte riktigt när för han vet inte hur mycket jobb han hade nu.

Kram på er alla goá människor

Inga kommentarer: