lördag 13 februari 2010

Lilla S..kul att du skrattar mamma...

Lilla S sa flera gånger igår: Gud vad kul att se dig skratta mamma, det var jätte-längesen. När jag var in och pussade henne godnatt sa hon: Det roligaste idag har varit att du har skrattat mamma.
Igår var det fredag och det blev fredagsmys trots allt. MiaminMia kom och kollade på Let´s Dance med oss. Sen kollade vi nån film som var rena skiten. A Perfect Getaway hette den. Det hände verkligen ingenting i den. Sen var jag trött och skulle sova. Men icke... Massor av tankar for runt i huvudet på mig men jag var ändå inte sådär "knäckt-ledsen". Jag kanske håller på att klättra tillbaka uppåt igen. Eller så är det rent av M2 som gör att jag glömmer att vara riktigt ledsen. Han får mig att tänka på annat. Vi satt och pratade och skrattade vid datorn till strax efter 3 tror jag. Känns skönt att prata med honom för M kommer aldrig på tal då. Vi pratade om allt möjligt...

Idag är det lördag. Undrar vad vi ska hitta på idag då? Petra är på väg hit på en fika.

Igår åt jag ialla fall ganska mycket mat men det känns i magen idag,,, blev chips o godis också. Får se vad vi ska ha för mat idag...

Nu ska jag fixa kaffe.
Ha det bra så länge...
P.s Tänk om man kunde få må så här lite oftare.....

Inga kommentarer: