måndag 15 februari 2010

Alla (helvetes) hjärtans dag

God morgon
Jag har varit vaken sen kl: 3.30. Kunde bara inte sova. Jag låg och vred o vände mig en timme sen gick jag upp. Satte mig vid datorn... såklart....
M2 var där så vi pratade lite. Han åker till jobbet tidigt. Han skulle ringa mig senare sa han.

Igår var en djävulsk dag. Jag försökte sätta upp en hylla i vardagsrummet och blev så förtvivlat arg och ledsen över att jag inte klarade det. Jag ringde Niclas för att höra hur man gör och han förklarade. Men det gick ialla fall inte. Jag grät och var rasande över att jag inte ska klara en sån enkel sak utan M:s hjälp. Jag ska ta nya tag idag med hyllan...
Jag hade ont precis överallt igår så det blev ingen träning. Jag kände mig febrig och ville vara ifred bara. Jag frågade M om han kunde ta S några timmar eller kanske över natten. Men det passade inte och han var sjuk sa han. Men han hade ju sagt att han var mycket, mycket piggare och nu var ju JAG sjuk. Det passar inte för att Linda är där och han vill inte att de ska ses(förstår jag). S var ledsen i över en timme. Ingen rolig Alla Hjärtans Dag.... S och jag kollade film i mitt rum men jag somnade redan vid 20.00.
Jag måste stålsätta mig nu.. ta tag i mitt liv. Det är alldeles för värdefullt för att kasta bort på det här viset. Det kommer alldeles säkert att gå upp o ner många gånger men jag måste verkligen försöka på allvar nu. OCH!!! jag SKA sätta upp hyllan SJÄLV!!!

Kram alla fina människor

Inga kommentarer: