onsdag 17 februari 2010

Go´kväll

Vad har hänt idag då???
Inte mycket inte. Jag har mest suttit vid datorn och mobilen som värsta fjortisen. Men tant Mia säger att man aldrig blir för gammal för att vara fjortis ;) Har pratat med M2 både i telefon och via sms idag. Tänk att jag blir så glad av den människan. Snacka om energi-källa!!!!

Vilade en stund på em och jäklar vad jag somnade hårt. Jag drömde till och med ;) . Sen gick jag upp och började dammsuga.
När J hade varit hemma ett par timmar så fick han äntligen mat... stackarn. Vilken mamma va.... Sen åkte J och jag till ICA MAXI och handlade antenn-kabel och en tång. haha ja en TÅNG, jag hade ingen. Vi köpte också några wienerbröd som vi skulle ha o mumsa på till kaffet men jag orkade inte mer än bara kaffe.

Både J och jag har försökt att få tag på Mia men helt utan resultat. Har ringt och messat i omgångar både J o jag. Bara det inte har hänt nåt. Kommentera något här inatt Mia så jag vet att du lever vännen min.

Nu ska jag gå o lägga mig för jag är trött IGEN!!! Det går åt energi till att vara glad också och det är jag verkligen just nu.

God Natt

1 kommentar:

Ullis sa...

Så skönt att läsa att du kan må så bra mitt i allt! Hoppas vi snart kan ses över en kopp kaffe... eller vatten ;)
Kram till fjortisen... från förtisen! Haha