tisdag 23 februari 2010

Upp o ner o upp igen...

Hej
Vi börjar med fredagen...
Jag var nervös hela dagen. M2 skulle komma hit direkt efter jobbet och därför ta ett bad eller dusch och det blev jag nervös över.... men hallå... vi har träffats 2 ggr innan. Javisst, vi har messat massor och pratat mer o mer i telefon. Ialla fall så messade han att han skulle sluta tidigare så jag skulle hämta honom hemma istället. Då släppte väl oron liiite kanske.
När jag hämtade honom så sa sonen J att vi skulle hämta upp M2 innan jag släppte av J hos pappa för han ville se vem det var. J gillade hans stil.
Väl hemma här så blev nervositeten mindre ju mer vin jag drack. Han är riktigt mysig och kramig. Vi lagade mat tillsammans och pratade massor. Han undrade om vi inte kan åka till Irland, eller kanske en kryssning ... bara vi. Vi hade det trevligt och somnade på soffan.... IGEN(som sist).... På morgonen var jag lika nervös igen. Jag skjutsade hem honom på förmiddan. Vet ju inte riktigt hur det ligger till med allt.
På lördagen var jag hemma. Petra o MiaminMia kom hit. Jag drack ganska mycket vin och gick över till whiskey...... haha slutade med att jag somnade på soffan.... IGEN.. fast ensam den här gången.
Söndag: Jag vacklade lite måste jag säga. Inte massor men jag var lite tankspridd.... tankar som : vad känner jag för M2, vad håller jag på med, vad vill M2..... Vet nog inte svaren på dessa frågor än men vi tar en dag i taget och ser vad som känns bra.
Det var min helg....

Nu ska jag sova om jag kan... är fortfarande lite tankspridd måste jag säga. Får tänka possitivt.... om jag kan. Men en sak är säker, jag kan inte gå omkring och fundera så mycket för kroppen tar stryk. Jag vägde 55 kg imorse. Det vet jag inte när jag vägde sist. 15 kg ner och där får det lov att stanna. Mer mat!!! Mindre oro!!! Inget funderande!!!!

Hoppas ni haft en fin helg alla fina människor.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du haft en bra helg!
Glöm inte att äta bara, det ger energi till att så emot, det negativa :)
//M