torsdag 31 december 2009

Årets sista dag...

Årets sista dag... Imorrn tror jag att jag ska börja mitt nya liv.... Fyller ju 40 om en vecka och då ska ju livet börja säger man. Bara att börja vänja sig.

M har varit sur och ganska otrevlig i ett par dagar nu så jag har varit ARG. Sen blir jag ledsen...arg...sur...ledsen igen... arg osv.... Vilket liv va...
Jag längtar verkligen tills jag ska flytta för det börjar bli ohållbart att gå så här känner jag. Ibland älskar jag honom och ibland HATAR jag honom
Igår var jag jättekonstig i humöret. Jag bad om ursäkt till sonen J för att det svängde så i mitt humör. Han spände ögonen i mig och sa: Mamma, det är väl för fan inte ditt fel att det är så här.... Kändes skönt att få höra. Jag ringde kära MiaminMia igår. Hon fick nog också se o höra ALLA humör som en människa kan ha. Tack för att du lugnar mig kära stora-syster. Sen har vi kära kära Pia som verkligen fick mig att se fram mot något roligt. En spa-weekend!!!! Det och du med för den delen är guld värt.

Nu ska jag börja på med mat. Fläskfilé och ptatisgratäng blir det idag. Måttligt kul att göra sig till men men.... S är ju glad ialla fall.

Till sist GOTT NYTT ÅR till er alla


3 kommentarer:

Anonym sa...

hallåj!
gott nytt år:)
själva åt vi älgfile puttrad i rödvin;) Blev kanongott.

Ha det så gott nu:)
kramar sara

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR, verkligen en nystart i ditt liv.. :o))
Se fram emot den med STOR glädje..

När äré du & Pia ska åka på SPA-weekend..??
Är det precis efter du har fyllt eller..??
*mysfaktor HÖG*

Sköt nu om dig vännen.. // Varma 2010-årskramar Annelie

Pia heter jag! sa...

Love you....kram