onsdag 23 december 2009

dan före dan....

Hej
Vaknade 5.00 pip....

Upp och satte igång datorn.
Idag ska jag och MiaminMia åka till ÖoB om vi orkar. Sen kommer svärmor hit. Hon ska sova här ett par nätter. Hon är riktigt go´. Hon ringer och frågar hur det är med mig var o varannan dag. Fina S.... Hon är såååå ledsen att vi ska skiljas.

Igår sa jag till M att OM jag inte orkar med julen hemma så åker jag hem till MiaminMia. Då kläcker han ur sig: DÅÅÅ blir ungarna besvikna. Eh... sa jag, det DU har gjort då??? Svin!!! Det är ju faktiskt BARA hans fel att allt är som det är.

Igår när jag var uppe i 250 så sa MiaminMia: När ni har flyttat så tycker jag att du och barnen ska ha en liten mini-jul i nya lägenheten för att ändå ha lite jul och börja om. En jätte-bra idé tycker jag. Så får det bli.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.... annat än att julkänslan lyser med sin frånvaro helt och hållet denna "dan för dan".

Ha det så gott alla mina vänner

"Psst... A3.. Jag älskar dig med...."

1 kommentar:

Pia heter jag! sa...

God Morgon!
Har missat flera inlägg här,inte meningen vännen...du vet att jag finns hoppas jag? Jo det vet jag att du vet!

Jag vet inte vad jag ska säga...lider så med er,ja med er dig och barnen men även med M...detta är så sorgligt!

Förstår att ni/du inte får någon julkänsla....hoppas ändå att det blir så mysigt som det kan bli,tror det är bra att svärmor kommer....

Försöker att ringa sedan,kram till dig min bästaste Jessica