torsdag 17 december 2009

Ny dag....nya möjligheter....


God morgon

Nu är jag före dig Pia 05.15 pip....


Jag har varit vaken sen kl: 02.45. M gick och la sig då. Jag vaknade av vattenkranen i badrummet. Det låter så högt in till vårat rum.


Kvällen igår var hemsk. Värk precis överallt tror jag så M och J fick följa med S på hennes show. Jag mådde verkligen pyton.

När de var på showen så messade jag med MS. En riktigt trevlig och tillmötesgående människa. MS förstog min situation precis och föreslog att vi skulle göra en utflykt av något slag så vi får träffas. Det går nog aldrig M med på. Han är livrädd att jag ska ha kontakt med MS för att MS kan få reda på vissa saker. MS vet redan dessa saker....


Det är så mycket saker som jag skulle vilja få ur mig här men inte kan ta upp... då blir det ramaskri igen. Men jag kan säga en sak ialla fall.... ***har inte gett sig med sina anklagelser mot mig. Men snart ska det ge sig, det VET jag ;)


Vad händer idag då?.?.? Ingen aning... Ska snart sätta på ärtsoppan, tvätta lite, kanske baka något, packa... jag ska nog börja packa lite smått av sånt som inte används just nu. Ja, det ska jag göra...Lika bra att börja med det så blir det lindrigare sen. Hyresvärden ska höra av sig idag och det kan bli flytt redan till 1:a januari. Mitt i 40-årsfirandet....

Nej nu ska jag ta lite mer kaffe och sen börja med ärtsoppan (kl: 05.28).

Ha det så gott

2 kommentarer:

Pia heter jag! sa...

God Morgon eller för dig är det god förmiddag! :)

Ja nu var du före mig,känns skönt faktiskt...skojjar lite :))

Som jag sagt så många gånger,din situation är en mardröm,önskar jag kunde väcka dig från det hemska...

Finns här,kram

Annelie sa...

Å herre jisses,, ja du .. men det är ju inte alls konstigt att du inte kan sova p.g.a värken med allt som är runtomkring dig just nu.

Hoppas att det kan bli flytt till den 1:a januari.. :o)
Är det du som fyller 40 år..??

Är du såååå duktigt så du kokar egen ärtsoppa..??

Varma stärkande kramar.. // Annelie