tisdag 22 december 2009

Tisdag kväll

Go´kväll

Dagen idag har varit riktigt jobbig. Jag har ju knappt sovit inatt...
Jag kokade risgrynsgröt imorse. Det luktade faktiskt gott. Ett litet litet uns av julkänsla anade jag.
Sen la jag mig en timme för att vila lite men for upp av en dröm IGEN. Jag bara undrar när denna jäkla mardröm ska ta slut.

Ialla fall så var jag riktigt riktigt orolig i kroppen. Jag skällde och gnällde på M, vilket är helt normalt i det här läget. Sen gick jag in och tog ett bad. Men jag kände att jag inte kunde sitta kvar. Paniken kom igen och tårarna fullständigt sprutade när jag pratade med MiaminMia. Då ringde läkaren på min mobil. Jag sa att jag måste ha hjälp!!! Han lugnade mig... ett tag. Ringde upp MiaminMia igen och pratade ett bra tag. DU kan verkligen få mig lugn kära syster.

Jag har haft e klump i bröstet hela dagen men nu tror jag att den börjar släppa liiite... Jag kom på idag att det är ju inte bara julen som blir förstörd i år... sen kommer ju nyårsafton också.... Hjälp... varför just NUUU...
Nej fy, nu går jag och lägger mig. Orkar inte fundera mer på allt JÄVLA skit som händer.

P.S TACK ALLA SNÄLLA GOÁ VÄNNER SOM KOMMER MED VÄRMANDE ORD BÅDE HÄR OCH PÅ FACEBOOK. Även om jag inte hör av mig så betyder era ord massor ska ni veta.

KRAM

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej!
Hittade precis till din blogg och kan verkligen inte sluta läsa... fy vad jobbigt såhär i juletider!!
(lägger till dig bland mina favoritbloggar för nu vill jag följa med dig ju)

Hoppas ni ändå får en mysig jul!!!
Kram Lotta

Anonym sa...

Ha en bra jul!!! Mr T