lördag 19 december 2009

Lördag

Hejsan
Idag har det gått upp o ner må man väl säga....
Har packat en hel del från bokhylla o vardagsrum. Många tårar blev det. Inte för att jag vill ha kvar M utan för att det är många minnen som rivs upp tror jag.
Dotter N o jag var till farmor o vattnade ikväll och efter det var jag in till goa grannarna med en blomma. Gurk-gubben där har fyllt 80 år i dagarna. Där sprang jag på 2 whiskey. De tycker det är tragiskt att jag ska flytta men de förstår mig.

Tårarna har kommit till o från idag, mest för att jag inte har någon jul-känsla tror jag. Jag frågade fina N om han vill hjälpa mig i nya lägenheten och det kunde han vad jag fattade som. Han är snäll den mannen.

Nu håller sonen J på att göra knäck i micron för första gången och dotter N sitter därnere med en kompis och ska ut på krogen. Jag sitter i köket med datorm och M sitte i vardagsrummet med datorn... Kul??? NOT.... Vill flytta nu!!!!

Kram till er alla

1 kommentar:

Pia heter jag! sa...

Fy vilken sjuk situation det här är...

Du kommer klara detta vännen,det är tufft och kommer att vara tufft....finns här och hjälper dig...kram kram kram