tisdag 29 december 2009

Tisdag kväll

Hejsan
Jag undrar när smärtan ska vända...

Idag var M och jag till tingsrätten och lämnade in papprena om skilsmässan. Ojoj... det är nog bland det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Jag blir sååå ledsen....

Nu ringde goá, fina, underbara Pia!!!!!

Hon berättade vad jag ska få av henne i 40-års present. Klicka på länken så får ni se...




Det ska bli så otrooooligt underbart. Bara Pia och jag på spa. Jag blir sååå rörd käraste Pia. Nu kommer tårarna men den här gången är det glädjetårar, vilket är riktigt skönt.

Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dig du vackra vän.

Jag är överlycklig och jag menar verkligen RIKTIGT lycklig!!!!!

Jag trodde det här inlägget skulle bli tråkigt och gråtande men det vände du på Pia. När du ringde så skrev jag just: när ska smärtan vända..... Du vände den verkligen.

Det är sååå skönt att ha något roligt och skönt att se fram emot.

Tusen miljoners TACK!!!!!!!!!!


KRAMAR till alla läsare!!!!



5 kommentarer:

Volvo sa...

Detta du, Tussilago, är verkligen vad du behöver och Pia för den delen med, med eran sjukdom....det behövs en som har det lika eländigt i kroppen o ibland runt omkring sig för att kunna veta att SPA är kanon för er,,,jag håller tummarna stenhårt för att ni ska vara lätta i sinnet o lättare i den sprittande gången....Mys min älskade lillasyster, det är du så värd...Pia, underbart att du finns...det ska bli så kul att få träffa dig när det nu än blir, jag ser fram emot det med värme i mitt hjärta... Kärlek i massor :-)

Jag sa...

Ni är så otroligt gulliga!!!!

Annelie sa...

Gud vilken underbar vän du har i Pia, hon vet ju VERKLIGEN vad du behöver i den situationen du är i för tillfälle.

Pia verkar vara guld värd,, jag önskar såååå att jag finge träffa både dig och Pia IRL,, men vi bor ju inte grannar precis.. :o((

Ha det sååå bra som du kan ha det nu.. jag passar på att önskar dig och dina barn ett riktigt

GOTT NYTT ÅR..!!!!

Se det så här,, en nystart i ditt liv... // Varma kramar Annelie

Anonym sa...

Den presenten är du verkligen värd passa på att njuta =)
O gott nytt år
Kramiz Marie

Pia heter jag! sa...

Så kul att få göra dig glad kära kära vännen! Vi kommer att få det hur mysigt som helst! Och det är du så värd!!

Jag är rörd av alla fina ord som skrivits här om mig och till mig! Tack Jessica,Mia och Annelie! Ni är underbara!

Kram Pia som ska på Spa med världens bästa Jessica!