torsdag 17 december 2009

Ny lägenhet--- nya möjligheter---nytt liv....

Hej igen
Nu har jag och barnen varit och titta på vå nya bostad. Fy vad jobbigt. Paniken vällde fram i mig innan vi åkte dit. Micke tröstade mig när tårarna forsade men jag kände bara: GÅ DIN JÄVEL!!!!!! Usch, vad jag är ledsen över att behöva flytta.

Lägenheten då... En fyra med ett extra rum som egentligen är förråd men det tänkte jag att lilla mamma (jag) kan ta som rum. Det var en väldigt annorlunda lägenhet i planeringen men ganska mysig.....
Usch, nu kommer paniken igen.... vill jag dit?????? Usch, nu kommer tårarna också.... satans helvetes jävla skit-ångest. Jag vill dra tiden tillbaka 6 månader....

Nej nu måste jag göra mat till barnen. Usch vad jobbigt det här blev.....

Hej so long

5 kommentarer:

Pia heter jag! sa...

Snälla vännen det är väl inte så konstigt att du mår dåligt....dina känslor åker karusell med dig och det är inte ditt fel....livet skulle behöva ha en nödbroms....

Skönt ändå att det ordnade sig med lgh...

Kom i håg,en timme i taget...

Love u,kram

Anonym sa...

Att skiljas/separera från någon man levt o delat sitt liv med kan jämföras med att någon man älskar dör( även om person finns kvar i livet) Man har rätt att sörja, att vara ledsen ,men även att vara glad, ta till vara på dem stunder som du mår bra Jag vet hur det känns mina känslor kan fortfarande åka upp o ner när minnet spökar
Ha det bra o ta hand om dig
Kramiz Marie

Anonym sa...

Ha det bra o sköt om dig. Mr T

Anonym sa...

jag lovar du kommer fixa allt. Du är stark!! Mr T

Jag sa...

Mr T: Jag må vara stark i vissa situationer men de senaste 6 månaderna känns det bara som jag har blivit svagare o svagare tyvärr... med allt som hänt runt omkring...

Annelie: När man separerar så finns tyvärr den personen kvar och såren läker MYCKET saktare. Men jag förstår vad du menar....