måndag 28 december 2009

söndag

Hej alla goá...


Idag har det varit tungt igen. Dagen började bra men det gick snabbt över när jag började packa. Jag packade lite porslin och sånt i köket idag. M vill ha vårat gamla porslin som jag hade sparat. Tur i det här läget att man inte kastar allt...


Jag efterlyste en tvättmaskin på facebook och min käraste kusin H hade en som jag ska få av henne. Tack snälla, snälla du. Det är guld värt att få en tvättmaskin och att slippa springa i trappor med tvättpåsar. Jag fick tvättmaskin o tumlare av M för flera år sen just för att slippa att släpa. Det är ett jätteproblem för fibron det där med att springa i trappor med tvätt.


Fibromyalgi ja... Fy så min kropp mår just nu. Jag har ont så jag mår illa vissa stunder, då gråter jag av värk. Sen gråter jag för att jag inte vet hur det ska gå att vara ensam... Om jag har en riktig "fibro-dag" så behöver jag ju M. Nu måste jag klara mig helt ensam. Jaja, jag har stora barn men jag känner att jag inte vill belasta dem med min värk. M har alltid fixat så att saker funkar när jag har ont. Barnen har nog inte sett hälften av min smärta. Nu måste DE hjälpa mig.... Stackars barn. Jag vet själv hur man reagerade när MAMMA hade ont när jag var i tonåren, inte kul alls.

Guuud vad jag önskar att jag slapp den här jävla sjukdomen!!!! Men vi klarar oss utan M, det VET jag men det känns ganska långt bort just nu. Undrar hur mycket smärta en människa klarar av både i kropp och psyke....


M håller just nu på och går igenom allt bråte nere i källaren. Det är mycket som ska delas och gå igenom... Nu kom han upp här... Faan vad jag blir ledsen av allt detta packande och delande... Usch och fy vad jag gråter IGEN!!!! det måste ge sig nu!!!! Och sen blir jag ledsen när tänker på att det har varit jul... sen en hel vecka av sorg sen NYÅR.... en vecka till av sorg och packande sen 40års dag.... ännu en hel vecka av sorg o gråt SEN flyttar jag och HUR ska jag inte må den dagen då??????


De 13 bästa åren i mitt liv ska delas upp i lådor....


Morgondagen blir nog ännu tyngre än idag för imorrn ska vi lämna in papprena om skilsmässan... Usch... PANIK... Jag vill inte skiljas. Jag vill att mitt liv ska vara som för 6 månader sen!!!!!
Nu ska jag försöka sova....
God natt alla fina vänner...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kram
/Anna-Lena

Anonym sa...

Ja, jag vet inte vad jag ska säga nå mer. Men, du vet jag lider med dig och barnen.. // Kramar Annelie

Anonym sa...

Men lilla gumman, jag hade ingen aning! Vad jobbigt det måste vara för dig! Jag vet inte vad som hände men du är stark innerst inne och klarar dig! Jag finns fortfarande vet du!
Ha det bra!

Kramisar!

Therese