onsdag 16 december 2009

Deppigt igen...


Hej

Usch, idag är det inte kul....

Som jag skrev igår så svänger humöret ganska mycket. Igår mådde jag riktigt bra. Igår kväll kom paniken och ångesten tillbaka.

Som en del redan vet så ska jag och M separera och jag mår INTE bra över det. Jag och barnen kommer att flytta till lägenhet och han får bo kvar i huset. Han har ju mer nytta av huset än vad jag har. Jag tror heller inte att jag klarar av att bo kvar här med minnena plus allt jobb som det innebär med hus. Jag vill byta bostad och bygga upp en ny tillvaro som innefattar mig och barnen.

Fy faaan så illa man kan må av olika känslor. Jag var på väg att kräkas både igår kväll och i morse för att alla konstiga känslor väller upp i mig. Jag vet inte om jag ska älska eller hata honom för det här. Lättast är självklart att älska men om det fanns ett mellanting så skulle jag vara glad... Vi har ju S och måste agera vuxet och hänsynsfullt för henne.... och för J och N.


Fyyy faaan för julen i år. Jag hoppas verkligen inte att julkänslan försvinner pga av detta till nästa år. Skulle ju göra lite jul här igår men den känslan bara försvann...

Jag har sökt 2 lägenheter. Hoppas verkligen att jag får en snart. Söker en fyra för snälla goá N sa: Men mamma, du o jag kan dela rum så blir det inte så dyrt. Hon är så omtänksam nu när jag mår så här.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.... kanske skriver mer ikväll...


Puss o kram mina vänner...

5 kommentarer:

marianne sa...

Tänker på dig i denna svåra stund!
Kram

Anonym sa...

Det är tungt till o från jag vet. Men det blir bättre,det gäller bara att ha energi så man orkar ta sig fram dit. Så ta vara på stunderna när allt känns bra o du är på topp,så blir svackorna mindre djupa o till sist så upphör dom. Ha det bra o sköt om dig o barnen. Mvh Mr T

Anonym sa...

Stackare,, usch jag sitter här med tårarna som rinner p.g.a det du skriver om hur du mår osv.
Jasg VET precis HUR du mår, har själv varit i den sitsen.

Men, det blir BRA.. ja jag VET, det är ingen tröst just nu för dig, för du vet ju oxå att så småningom blir det bra och du kan börja leva och få ett roligt liv igen.

Underbart när dina barn tänker så för din skull.

Skriv, skriv och åter skriv.. sorgen, depressionen lättare i alla fall liiite just då,
när man sitter och skriver och tårarna bara rullar.

Hur kommer ni att fira julen i år..??

Stora värmande kramar.. // Annelie

Jenny Pousár sa...

Stor kram vännen!!!

Anonym sa...

Jag vet hur det känns =( Men det blir bättre även om man inte tror det just nu Sköt om dig
Kramiz Marie