tisdag 15 december 2009

Hej alla goá läsare

I natt har jag sovit som ett barn. Sååå skönt att vakna utvilad.
Igår kväll var jag ute och promenerade i nästan 1 timme. Gud vad skönt det var. Jag behövde verkligen det. Jag rensade huvudet på all dålig energi tror jag. När jag kom hem och in i värmen var jag helt slut. Annars var dagen igår ganska jobbig rent känslomässigt. Det går upp o ner hela tiden.
Idag är jag på bra humör och börjar kunna hantera saker o ting ganska bra... som det känns just nu ialla fall. Det kan ändras från timme till timme....

Jag tänkte att jag ska göra lite jul hemma idag. Pyntat har jag redan gjort men jag tänkte nog sätta på en julskiva och göra lite godis till kvällen med dotter S. Kanske sätta upp lite ljus-slingor ute också. Vi får se... Som sagt, just NU känns det bra....

Jag har börjat kunna äta igen ialla fall så vågen står stilla nu. Minus 5kg. Skönt för det gick väldigt fort ett tag.

Nu har jag gjort den efterlängtade matsedeln och hoppas det kan vara något som passar.

Ha det bäst

9 kommentarer:

Anonym sa...

Köttfärslimpa med potatios mos fanns inte med på min matlista men nu gör det det :-)

Kram Anna-Lena

Annelie sa...

Åååå.. vilken mumsig matsedel du har.
Vad tar du för en portion..??? *fniss*

Nä då, skämt åtsido.. gud vad glá jag blir för din skull att du mår bättre än så länge idag i alla fall.
Denna berg o dal bana kommer säkerligen att vara en stund, men man blir såå glá när man är uppe på toppen.
*kram på dig*

Mysigt att göra julgodis ihop med dottern ikväll,, en riktigt myskväll. *lycka till med godiset*

Ha det så bra som du verkligen kan ha det och ta till vara på de stunderna du är på toppen.. STORA varma kramar Annelie

Pia heter jag! sa...

Blir glad du då är glad!

Love u vännen min,kram

Anonym sa...

Skönt att höra att du mår bättre för tillfället, ta vara på den stunden. Hoppas stunden varar länge. Ha det bra. Mr T

Jag sa...

Tack snälla!!
Ja, jag ska ta vara på de bra stunderna. Tyvärr så börjar oron krypa över en just på eftermiddagarna så jag får väl sätta igång och göra något.
M har varit så snäll o go´ idag.
Nu ska jag leta fram mina ljus-slingor.
Kram till er alla

Miami Volvo sa...

Ha!! Nu tror jag att blondinen (jag) fattade hur hon ska kunna lämna spår här utan att fixa konto ;-P

Ville bara ge dig den varmaste kramen jag kan ge ( febrig och fin, sörru :-) för du är den finaste Tussilagon som nånsin kommit till världen, och den enda Tussilagon som ingen slänger för att den är lite hängig... :-)

Älaskar dig, syrran

Miami Volvo sa...

Stavfelet bjussar jag på ;-)

Anonym sa...

Tack för tipsen =)
Hälsa en stor kram till S från mig!
Kram kram Jeanette F

Jag sa...

Och du Volvo är den finaste volvo av årsmodell -66 som jag vet ;)

Tack alla för de fina o värmande kommentarerna.