onsdag 13 januari 2010

Tidsfördriv....

ÄRLIGHET!
Ditt äldsta hångel? Kommer inte ihåg
Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt riktigt kär 2 gånger
Vad tycker du om kärlek? Längtar efter det
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Ja... M som han var för ett halvår sen
Har du svårt för att bli kär? Vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? I oktober... oj, är det så längesen nu...
Ångrar du det? Nej
När fick du senast en komplimang? Vet inte, kom från barnen tror jag
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej
HAR DU NÅGONSIN!
Varit medvetslös? Ja, när jag sprang in i en byggnadsställning
Hånglat med nån riktigt ful? Nej
Hånglat med fler än 50 pers? Vet inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Tror inte det
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Varit nykter på nyårsafton? Ja, ofta faktiskt
Åkt ambulans? Ja, när jag sprang in i byggnadsställningen
Gjort nåt olagligt? Ja tyvärr
Blivit polisanmäld? Ja för plankning
Fått din mamma att gråta? Ja, av lycka några gånger
Slagit ner någon? Ja, tyvärr
Skämts över dina föräldrar? Nej
Skämts över dig själv? Ja, många gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag menar det ALLTID

OM DIG!
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja några gånger om året
Vilka kläder sover du i? Pyjamas (mysigt)
Vad hatar du verkligen? Spindlar och kryp Otrohet
Varit kär? OOO Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja, just nu till exempel
Är du ensam nu? Nej, alla är hemma och ligger o sover
Vill du gifta dig? Aldrig mer...
Vill du ha barn? har 3 st, det räcker. Får vänta på barnbarn nu ;)

SENASTE PERSONEN SOM!
Sov i din säng? N och jag delar säng nu
Såg dig gråta? M
Fick dig att gråta? M
Du gick på bio med? Mamma. E och S på Petsson o Findus
Skällde på dig? M

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU!
Gråtit? Ja, massor
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Barnen
Köpt någonting? Nej, inte annat än mat
Sjungit? Nej faktiskt inte...

Inga kommentarer: