torsdag 14 januari 2010

Nehe...

Nehe... då var vi INTE sams igen då...
Jag tror faktiskt inte jag orkar bry mig mer... Jag anser INTE att jag är boven i detta drama. Hur man än vrider o väder på allt illa som händer pga av detta så kan jag bara hitta 2 skyldiga och jag är inte en av dem. Hade inte det hänt så hade inte mycket av allt annat heller hänt. Visst, skilsmässan kanske hade kommit ialla fall men allt annat ont hade absolut inte blivit så här. Jag är så trött på M just nu. Just nu ser jag hans fel o brister tydligare än någonsin. Att jag har varit så blind....

Imorrn börjar mitt nya liv där Jessica ska byggas upp till just JESSICA och inte någon hus-tomte som fixar och har koll på allt åt alla. Nu får M själv se till att det finns mjölk, flingor,salt o peppar, bröd, tvättmedel, rena kläder, packa idrottskläder till S osv....städa, bädda rent, laga mat, handla, ja , listan blr lång över vad han sluppit de senaste 13 åren.

Dotter N tyckte det blev för mycket här idag så började stor-gråta uppe i köket när det blev lite tjaffs. Jag tycker sååå synd om henne.

Nu ska jag packa det absolut sista och packa ut lite i bilen.

Vi hörs. Ja, just ja... jag kommer inte att ha internet på ett par veckor så det blir inget bloggande på ett tag...

KRAAAM

4 kommentarer:

Ullis sa...

Lycka till med flytt och allt!
Kram

Jag sa...

Ja tack, bara man kan få hjälp med att bära. Verkar inte som om Micke ska det nu. Han säger att han är sjuk....
Jag orkar inte mer nu. Jag är sååå slut både fysiskt och mentalt.
Kram

Annelie sa...

Stackare..

Du ska se idag (fredag) att det kommer mer folk och hjälper dig att flytta mer än vad du trott det skulle göra.
Även M kommer säkerligen till o hjälpa dig, om det finns nåt samvete i honom alltså.

Ett stort Lycka till i ditt & dina barns nya hem.. // Kram Annelie

Pia heter jag! sa...

KRAM