tisdag 19 januari 2010

Nya lägenheten...

Hej alla...
Flytten gick bra. Jag tror vi var 7 tjejer som slet ordentligt med kartonger på fredagsförmiddagen. Tack så jättemycket alla ni som hjälpte. Vad hade jag gjort utan er!!!!
M åkte och hyrde kärra och började köra möbler utan att jag bad honom, det var snällt. Måste tillägga att efter sista grälet på torsdagen så har det lagt sig. Vi är sams nu och han hjälper mig med koppling av kyl och ska fixa tvättmaskinen, borra lite mm.
Flytten flöt på bra men jag var sååå spänd!!! Nerverna låg utanpå kändes det som. Jag mådde riktigt risigt till o från. Det började faktiskt redan på morgonen när Petra o jag skulle hämta nycklarna hit. Hon var tvungen att avleda mig och lugna ner mig inne på kontoret annars hade jag nog svimmat eller brytit ihop. TACK Petra för det!!!

Idag har M varit i Halstahammar och köpt en bil till mig .... som jag självklart betalade själv. Jag hittade den på blocket imorse. M ringde åt mig och åkte dit och tittade på den. Han tror att det är en bra bil och han vet ju vad han pratar om när det gäller bilar. Det är lite som ska göras på bilen men det har M lovat att fixa. Jag hoppas att det löser sig...
Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Man blir trött av att packa upp hela dagarna...
(Jag har S här. Hon är sjuk och jag ville ha sällskap. M hämtar henne på torsdag tror jag).

Nu säger jag NATTI NATTI från mitt nya hem.

1 kommentar:

Pia heter jag! sa...

Vännen vännen!
Snart kommer jag åh vad det ska bli mysigt!
Kul att få se din lägenhet...

Kram finaste du!