onsdag 13 januari 2010

BIL KÖPES!!!!

God Morgon
Klockan är redan över 8 och jag har varit uppe i 3,5 timme.

Jag blev så besviken igår. Vi skulle åka och titta på en bil till mig. Vi hade kontakt med killen kvällen före och bestämde att vi skulle komma som igår. Vi ringde o ringde men han svarade inte. Sen kollade M efter annonsen och såg att den var borta så han hade väl sålt den och ville inte svara när vi ringde. DÅLIG STIL!!!
Så nu är det bara att jaga vidare. Det blir körförbud på min bil nu på måndag så jag måste verkligen ha en bil NUUU. Om någon av er som läser detta vet någon som har en bil för upp till ABSOLUT MAX 5000:- gärna VOLVO, så kan ni väl hojta till.

Jag har inte skrivit på några dagar nu för jag har varit helt under isen. I förrgår kväll var jag sååå ledsen. M tröstade mig då så igår morse när jag vaknade så bestämde jag mig för att må BRA. Det funkade ganska bra. Jag kan väl inte säga att jag mår RIKTIGT bra direkt men bara att kunna le är guld värt nu och det kan jag.

Jag kokade kallopps igår för jag kände mig hungrig så jag åt riktigt bra faktiskt. Min 4:e portion mat tror jag sen 1:a December (som jag får behålla).

Fick även svar på ett prov från Kvinnohälsan igår. Mindre roligt. Det har visat sig att jag har cellförändringar. Hoppas att det går över. Jag ska bli kallad för ett nytt prov.

Nu ska jag ta och packa lite. Ska försöka att göra klart ett rum i taget.
M och jag är vänner igen och det är skönt för allt funkar så mycket bättre då.

Ha det så bra....

Inga kommentarer: