måndag 20 september 2010

Sovit oroligt...

God Morgon
I natt har jag sovit hemma. Har sovit väldigt oroligt... Kanske för att jag sov borta hela förra veckan. Blir lite omställning....
Jag vaknade kl: 4.20 imorse och kunde inte somna om. När jag har vaknat tidigt hos MBJ så har jag vänt mig om och "hållt" om honom och då har jag somnat om utan problem.

Den här helgen har varit kul som de senaste helgerna...
I fredags var jag, NJ, JJ och KJ iväg och spelade lite biljard. Det var hundra år sen jag gjorde det. Jätte-kul!!! 3 helt underbara tjejer, några öl och kvällen blev kalas.

På lördagsmorgonen fixade MBJ frukost. Sååå härligt att se en man i köket... Stekt ägg o baguetter... mums...
Vi gick ner på stan för att rösta på dagen och efter det hoppade vi in på en krog och tog en öl sen hem till MBJ igen. En mysig dag.

Har inte så mycket att skriva om.....
Nu ska jag snart skicka barn till skolan.... Ha en bra dag alla vänner..

Kram

Inga kommentarer: