måndag 27 september 2010

Grå Måndag....

God morgon....


Vaknade av en jamande/löpande katt hos min dotter N. Katten har hållt på hela natten....
Idag ska jag iväg och ta om dessa jäkla cell-proverna. Hade cell-förändringar i början av året som kunde vara pga otroheten sa läkaren. När jag ringde om det så tyckte de att jag skulle komma snarast så de får kolla upp det. De menar att det kan bli cancer om man inte tar tag i cell-förändringar direkt.... och jag som gått med det i 9 månader nu... :( Känner mig lite smått ängslig...


I fredags var jag till Lullen o Aspen och åt tacos i deras husvagn. Det var riktigt kul att träffa dem. Jag fick skjuts därifrån av goáste J. Hon körde mig till en julfest som jag var bjuden på. Där fanns det inte många jag kände inte men gud så roligt det var!!!


De hade lite krig med diverse livsmedel hahaha...

Så här såg golvet ut....
Kul var det ialla fall....

Citat av en annan deltagare:

"mycket trevlig julfest med inslag av bland annat julpynt, fjolårets julgran, glögg, paketöppning, julmusik, tomtar mm. Det förekom även inslag av den lite mer udda sorten tex leken BRÖD som slutade i ett matkrig där det flög en o annan limpa rallarhalva samt nån öppnad risifrutti, chips, nötter mmm. Andra inslag typ doppa slipsen i groggen och skvätta ner polaren eller varför inte hälla en petflaska cola i örat på sig själv medans man pratar. Som ni hör, en helt utflippad crazy fest som jag kan rekommendera er att besöka nästa år då det troligtvis blir av igen"

Lördagen var lugn. Bara jag o min S hemma på kvällen. På dagen kom Marie med maken och Bulten och tog en fika. De var i stan över helgen bara.
På eftermiddagen kom E o T och fikade....

Igår söndag åkte S till pappa och jag åkte till N och sov där. Hon lagade till nå WOK-aktigt.
Jag är sååå stolt över den ungen.
Sen var vi o köpte lite godis o annat gott som vi skulle ha till filmen. Filmen var urusel haha (men det var gott med godis)...

Åkte hem imorse vid 7.30 och det såg ut som F**N här... Tonåringar....

Nu ska jag ringa bästisen Pia
Ha det gott alla vänner...

3 kommentarer:

Jag sa...

Vill bara tillägga att festen INTE var hos mig, så det är inte mitt golv. ;)

Anonym sa...

*KRAM*
//Pia <3

Annelie sa...

Vilken grisstia,, fy för att ta reda på skiten sen..

Det händer alltid nåt hos dig,, sköjj..!!

Ha en trevlig början på veckan.. // Kramen Annelie