onsdag 1 september 2010

Mår bra fortfarande....

Hej alla fina vänner (och ni andra också)...

Det finns tydligen några små anhängare till M2 och Pernilla som läser här har jag sett o hört. Kul. Jag hoppas ni blir roade....

Här händer det saker hela tiden. Jag träffar MBJ mer o mer. Vi har en hel del att prata om eftersom vi inte setts på 15 år. Det är sååå kul att lära känna honom i vardagen som "vuxen". Något som också är skönt är att han har egna barn och vet vad det innebär. Han förstår om man måste bryta filmen för att natta eller trösta barn till exempel... Skönt....

Han finns där för mig hela tiden. Vill jag bara komma o krypa upp i hans knä så gör jag det...

I lördags hade vi lite fest här. Det var riktigt kul att träffa gamla stjärnor från förr som jag inte sett på MÅÅÅNGA år.

Det känns som att jag har levt i en skyddad bubbla i 13 år som gift. Varför har jag inte tagit vara på livet tidigare???

Det finns så otroligt många vänner där ute som jag inte har umgåtts med på länge men som nu hör av sig om fester, fika, middagar osv... Jag känner verkligen att jag lever och att jag har världens bästa vänner!!!

Igår morse var jag uppe tidigt för jag vaknade av MBJ som skulle till jobbet. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och fixade lite "pulver-kaffe" och satte mig på balkongen. Sen gick jag över till mina goa gamla grannar som bor vid MBJ. De blev jätte-glada att jag kom. Sen trampade jag vidare till min morbror som också blev glad över mitt besök. Han och jag gick ner till kiosken där han bjöd på kaffe. Ner till kiosken är ungefär den promenad han orkar i dagsläget :(

Cyklade sen vidare till Petra och snackade lite skit..... SEN bar det av hemmåt :) Kändes som att jag cyklade runt hela Norr haha....


Sonen J och jag gick på stan en sväng. Där hittade jag något som jag bara var tvungen att ha... älskar neon-färger...


På hem-vägen köpte vi varsin kebab-rulle och jag åt nästan upp hela !!!!

17.30 var det föräldra-möte i S:s klass....

Sen cyklade jag hem till MBJ. Han var inte hemma så jag hängde med KJ ner till tvättis.

MBJ var inte hemma förrän vid 19.30. Långa arbetsdagar när man inte jobbar i stan.... Stackaren...


Idag är det lite dammsugning och tvätt på schemat som gäller...


Ha det gott mina vänner

15 kommentarer:

Anonym sa...

Lägg ner nu Jessica. Du behöver inte nämna varken mitt eller Marcus namn i din blogg... De räcker nu. Ingen av oss har lust med detta.. och du plågar bara dig själv genom att hålla på såhär... /P

Jag sa...

Ehhh... Plågar mig själv???... Varför är du här o läser egentligen????
Jag har inte skrivit något dumt eller elakt, tvärtom...

Anonym sa...

Var står det Marcus?

Anonym sa...

Hahahaha BRA DÄR!!!! P måste ha följt den här bloggen ganska bra. HAHAHAHA Sorry, bortgjord P.
Lämna den här bloggen nu är du snäll.

En fd. vän till M2

Anonym sa...

Men gud orkar ni inte med om va andra skriver, läs någon annans blogg...
Mackan//Ketta

Anonym sa...

Nej tyvärr så har jag ju dock inte följt denna blogg länge.. 3 dagar men de kallar jag ju inte länge. Och varför jag är här och läser är för att jag vill se hur mycke du ljuger om saker och ting. Så men detta börjar spåra nu tycker jag.. jag är som sagt vart jag vill och läser de står inga lagar om att jag inte får de eller har jag missat de? Så sluta skriv skit nu om att jag snackar om dig (skit snack) som du säger. För jag säger inte ett skit om dig ska du veta.. Och jag kunde inte bry mig mindre om en person heller.. Och du säger att vi har gemensamma vänner de är ju bara på hittat... Så lägg ner nu... Och roligt att dina kompisar försöker skydda dig men de är lugnt :) / P

Anonym sa...

Och en sak till Jessica... Som du kanske redan vet som med allt annat du tror dig veta.. Så bor vi nu mera tillsammans oxå :) Om du inte visste de så vet du nu :)

Emma sa...

Hahahahahahaha .. Vafan är det här? Väx ur barnskorna nångång .. Det här är ju rena rama dagisfasonerna! :)

Så vitt jag vet så är det inte lagligt att nämna någons namn sådär utan den personens tillstånd, så rensa din egen mjölpåse innan du försöker rensa M2 och P's!

Anonym sa...

Men va bra att ni bor ihop nu då P.....jag säger bara LYCKA TILL. Det kommer att gå käpp rätt åt HELVETE för er oxå hahaha Å vem säger att det är Jessica som ljuger, det kan ju lika gärna vara M2 som ljuger eller hur

Ja du Jessica,det är väl bara att blockera henne & honom
Pusseli Puss

Jag sa...

HAHAHAHA ett gott fredags-skratt!!!!!!!!!!!!

Ha så kul... Fortsättning följer misstänker jag

Jenny Pousár sa...

Herregud va mycke tjafs!
Låt Jessica få blogga bäst hon vill.

Fegt att vara anonym och kommentera.

Anonym sa...

Orka med dagisnivå....// Pernilla

Emma sa...

Hahaha, men herregud.. Är jag anonym när jag kommenterar med mitt namn? Jag äger ingen blogg, så det blir svårt att lämna en webadress. Men men, fortsätt med era dagisfasoner ni - det klarar jag mig så bra utan! :)

Jag sa...

Hahaha att ni orkar.....

Anonym sa...

Ojojoj,, jisses vilket tjafs.// Annelie