lördag 4 september 2010

Hej hopp i lingonskogen!!!


Idag är det lördag och jag har varit vaken sen 6. MBJ jobbar i helgen och jag kunde inte somna om när han åkte.

Fanns inget att göra hos honom så jag åkte hem.

Jag fick skjuts av J för MBJ:s bil stog parkerad på en bra plats och det är svårt att få parkeringar där, så jag ville inte ta den...

Ikväll när jag drar dit så tar jag nog min kära cykel.


Solen skiner ute men det är kallt.... och jag mår sååå bra!!!

Livet är härligt. Det kunde jag inte tro för ett halvår sen när kniven satt i ryggen på mig. Jag har självklart ärr kvar av den med det försvinner mer o mer, sakta men säkert...


Igår eftermiddag blev jag sugen på röd-vin så jag tog ett par glas när jag pratade med min goá vän T i telefon. Vi skrattade massor och lyssnade på gammal musik. Sen hämtade MBJ mig när han kom från jobbet. Hemma hos honom åt vi potatis-gratäng och fläskfilé som tjejerna hade gjort. Jättegott!!!

Sen skulle han kolla fotboll vilket jag nästan är allergisk mot så jag och KJ drog till en pub och drack EN öl. Det blev en snabbis på mindre än en timme. Sen var det sovar-dags för han går upp vid 5 när han jobbar.


Idag ska jag ut till T och ta en fika sen hem och göra mig iordning för eventuell kräft-skiva ikväll hos härligaste NT. Efter det bär det av till MBJ igen tror jag.

Helgen full av roliga saker att göra som vanligt nu för tiden ME LIKE!!!


Nu ska jag dricka lite kaffe och sätta mig på balkongen och njuta av den friska höst-luften ( och en cigg då )


Kram på er alla goá... Ni andra får vara utan kram

2 kommentarer:

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet tassavtryck efter mig.

Hur gamla är dina barn?

Vicki

Jag sa...

Hej Vicki
De är 10, 18 och 20.