torsdag 16 september 2010

God Morgon

Gick upp 5.50 idag som jag gjort de senaste veckorna...
Har druckit mitt "pulver-kaffe" på balkongen här hos MBJ.
Det är en skön känsla när man vaknar och nästan känner sig som hemma. Jag älskar de här människorna <3 .
Igår fixade jag håret på T. Färgade choklad-brunt och blekte slingor. Det blev jätte-snyggt. Hon blev såååå nöjd. Vi åt bakelser också som förr i tiden när vi var gravida samtidigt haha. Gott gott...
Efter det skjutsade jag hem henne och åkte sen ner till skolan för att hämta nyckel av JJ så jag kunde åka hem till MBJ och börja med mat. Köttbullar, sås och potatis blev det. Tror det gick hem.
Sen åkte vi en sväng till Tuna Park och letade bad-byxor utan resultat... Inget dög åt herrn ;)
Han åker utomlands nästa vecka och blir borta en hel vecka. Kommer att kännas tomt :( Men men... desto roligare när han kommer hem igen..

Nu ska jag in och väcka JJ och sjunga en truddelutt... undrar om jag är så poppis efter det hahaha...
ha en underbar dag alla fina vänner.... Måste säga att ni är dåliga på att kommentera här ;)

KRAAAM

1 kommentar:

Annelie sa...

Ja, vad äré de brukar säga..
Den som väntar på nå gott väntar ju aldrig för länge.

Du får gå efter det måttot den veckan ditt hjärta är utomlands.

Visst äré tråkigt att skriva i sin blogg när man inte vet om det är folk som läser..??

Ha en bra dag.. // Kramar Annelie