lördag 10 juli 2010

Längesen sist...

Hej igen
Nu är det riktigt längesen jag skrev här igen.

Det har väl inte hänt så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Midsommar-afton...
Vi var ute med båt. Jag, Marcus och hans pappa. Det var riktigt kul. Jag har aldrig sovit på en båt förut. Det gungade i kroppen ända till måndagen haha...
Vi var på ett ställe som heter Klubb-holmen. Där var det massor av folk i blandade åldrar. Träffade folk som kände Micke och som inte kunde tro att Micke hade bedragit mig... Lite jobbigt men men...
Jag och Marcus pappa ramlade i vattnet haha... det var riktigt skönt i vattnet så jag badade mer sen....
Dagarna har flytit på som vanligt.... har som sagt inte hänt så mycket.... som jag vill skriva om här ialla fall...
Just nu sitter jag ute på balkongen med en kopp kaffe och försöker njuta av semestern.
Jag skriver mer en annan gång...
Ha det bra

1 kommentar:

Annelie sa...

Nääee,, ibland äré bara så.
Att det varken har hänt nåt speciellt eller att man ens känner för att skriva.

Njut FULLT ut av denna underbara sommar.. // Kram Annelie