onsdag 28 juli 2010

Kärt återseende...

Hej alla goá...

Ska börja med att berätta att jag, S och J har varit och hälsat på Mickes syster C ikväll. Det var riktigt,riktigt kul att se dem igen, C,H och L. De bjöd på mat när vi kom. Nudlar och wok. JÄTTE-GOTT!!! Och hör o häpna men både J och S åt 2 portioner FAST det var grönsaker ;) . Vi var där i nästan 3 timmar tror jag. Riktigt trevligt <3

Morgonen började med 2 val som alla mornar egentligen.... Att det ska bli en bra dag eller en dålig dag... Jag valde att det skulle bli ännu en bra dag. Och det blev det...

Imorse chattade jag lite med MS. Kul ;) Han har inte haft msn förut.... Sen gick jag ner till F och satt o pratade lite en stund. Efter det var det dammsugaren som skulle göra sitt. Mattan på balkongen hade torkat efter regnet och var i STORT behov av dammsugning. Blev som ny...

På eftermiddagen bakade jag en choklad/kaffe-kaka (som vi tog med till C och H).

Nu har det föresten blivit öppet att Marcus och P är tillsammans igen. Kul att de hittade tillbaka till varandra. Jag menar det verkligen.... Jag saknar honom inte. Han var inte rätt för mig...ALLS.... Synd bara att hon ska prata så mycket strunt om mig. Hon förstår visst inte att vi har vissa gemensamma vänner som berättar saker för mig. Jag hoppas att ni får det bättre den här gången.

Nu ska jag kolla runt lite på FB en sväng sen är det sovardags. Ska vänta en stund o se MBJ är prat-sugen ;)

Ännu en skön innehållsrik dag till ända

KRAM på er

4 kommentarer:

Emma sa...

Hmm, låt höra om jag har förstått det här rätt nu.. Du påstår att du inte saknar honom, att han inte va rätt för dig osv. Jag har alltså fattat det så att du inte bryr dig om honom längre, och ändå skriver du om honom i DIN blogg och dessutom drar in hans brud i det hela .. Är inte det lite dubbelmoral i det hela?

Du vet att det går att läsa mellan raderna, och folk förstår mer än vad man själv tror! :)

Jag sa...

Hahaha Lilla Emma...
De som känner mig vet vad jag tycker om honom. Jag tycker verkligen det var skönt att vi bröt när vi gjorde.

Ha det så bra

Emma sa...

Varför drar du upp honom i din blogg då?
Det är ju bara ett tecken att du fortfarande bryr dig om honom.. Shit, bruden.. Vad är ditt problem?
Lämna Marcus och Pernilla ifred, jag tror dom har det mycket bättre utan dig :)

Jag sa...

Självklart har dom det bra... Men sluta läsa här om det stör. Jag skriver precis vad jag vill här och det är fritt att läsa. Och vet du? Jag har inga problem längre... de försvann faktiskt med M2..
Ha en bra dag