tisdag 27 juli 2010

Skönt

Hej igen
Jag mår bra idag med!!!

Vaknade skapligt av mig själv imorse.
N och jag möttes vid ICA MAXI och handlade. Sen åkte vi och hämtade ut mitt nya körkort med mitt RIKTIGA namn på. Kändes skönt att få det i handen.

Efter det skjutsade jag hem henne med alla varor. Där mötte vi hennes jätte-goá kompis AM. Hon hjälpte N upp med alla påsar.
Sen åkte jag hem till min kompis JE och fikade. Jag har aldrig varit där hon bor nu....

När jag sen kom hem var det dags att börja med mat. Det blev inte fisk som jag hade skrivit på matsedeln här. Nej, vi gjorde pizza istället, med räkor. Riktigt gott!!!

Har chattat lite idag med MBJ. Trevlig människa!!! Vi bestämde oss för att ta en promenad i skogen här. Vi små-pratade lite och jag bara njöt av livet, solen och värmen. Kunde inte förstå varför jag inte ville leva för några månader sen ... Usch, hemska tanke....
När vi kom tillbaka gick vi upp hit och drack saft. Jag följde med ner till bilen när MBJ skulle åka, för jag skulle röja ur min bil på en massa elektronisk skit som J har donat med om dagarna.
När jag kom upp igen så kom syrran o T på en snabb-fika.

Jag känner livet i mig igen och det är helt underbart. Jag tänker inte ropa hej än som jag har gjort så många gånger, men som jag har sagt så kommer jag att ta en dag i taget och försöka ta vara på varje dag på bästa sätt.
Det kanske blir fler promenader med MBJ och det är trevligt..... Och nästa vecka skulle jag och DI ta en sväng i skogen också men då blir det nog mil-spåret... Får se om man hänger med i hans tempo, men jag försöker väl ;)

Ha det gott mina vänner.... Jag känner mig ganska nöjd med livet igen <3

Inga kommentarer: