måndag 26 juli 2010

Tror jag är glad igen....

Hej igen
Jag tror att jag börjar känna äkta glädje igen. Dagarna känns inte så tomma längre och det är jätte-skönt. Att jag kan uppskatta en vardag som singel.
En annan skön känsla är att man får lite flörtar. Det är nog som det sägs att när man slutar leta så står de där.... Haha... en ganska skön känsla att andra ser MIG och gillar MIG.
Visst sitter Micke kvar men jag har börjat inse fakta....

Jag ska ta vara på mina dagar nu och vara bara mamma och JESSICA, och jag ska njuta av det har jag bestämt. Inte känna denna tomhet mer för det kan knäcka en...
Nu har jag även pratat med Marcus bror som ska komma och hämta Marcus sista saker som jag inte fick med mig när jag hämtade min nyckel (var väl lite snurrig då). Han skulle komma den här veckan och det blir bra tycker jag.
Vill INTE ha med Marcus att göra nå mer nu...

Idag fick jag en riktig överraskning.
Goá, härliga, underbara Marie från Benninge ringde. Hon var här i stan och kom över på en fika. RIKTIGT kul att se henne. Hon var sig lik... En riktig glädje-spridare. Vi pratade om allt knäppt, sjukt och roligt vi gjorde på Benninge-skolan. Som när vi panerade en disk-trasa och stekte till läraren haha eller hade pannkaks-krig haha Det var tider det....

Imorrn ska jag iväg och handla med min fina dotter N som har flyttat hemifrån. Jag är sååå stolt när jag ser hur bra hon klarar sig med jobb och egen lägenhet. Världens bästa N!!!

Nu ska jag lägga mig och hålla om lilla S som får sova hos mamma. Hon har varit lite ledsen för hon förstår inte varför inte Linda och jag kan vara kompisar och hälsa på varandra. Jag försökte förklara för henne och jag tror hon förstår...

Natti natti alla goá vänner
Kram

2 kommentarer:

Emmy sa...

Härligt att det känns bättre! :)


Och som svar på din kommentar, om din helg var helt sjuk så var dom nog rätt lika. Har inte bestämmt fall jag vågar skriva om den.. :P

Jag sa...

Hahaha... jag förstår.... jag gjorde nåt i helgen som jag inte gjort på mååååånga år...

Kram på dig tjejen