onsdag 21 juli 2010

Tom känsla...

Hejsan
Jag har en sån otroligt tom känsla i kroppen. Känns som att jag inte bryr mig om någonting alls. Jätte-läbbigt för en som aldrig släpper ansvar för något.
Har liksom ingenting på gång just nu. Såg på FB att M2 åkte till sin kusin idag, som han o jag planerade att vi skulle göra :( . Och M1 är ute med husvagnen som är min favorit-sysselsättning på sommaren. Jag älskar livet i naturen och att leva lite primitivt. Fiska, laga mat på öppen eld, bara njuta av tillvaron.
Men var har min njutning för saker o ting tagit vägen??? Jag känner inte äkta glädje för någonting just nu...
Vill gråta men kan inte.... tårarna kanske tog slut i helgen.... Nej, jag vet att det inte är så, men det känns nästan så.

Idag har jag varit med mamma och handlat. Hon försöker verkligen att rycka upp mig och jag låtsas att det funkar. Då blir hon glad. Men jag ser att hon studerar varje steg jag tar, varje min mitt ansikte har... Vet inte om hon tror mig... Jag ska dit på lördag och grilla oxfilé, det vet hon att jag gillar.

Just nu är jag ensam hemma. Jimmy är borta hos M1 för att fixa med sin bil.
Jag är såååå tom. Ska det vara så här? Ska man inte vara glad när det är sommar o man är singel? Det säger ju alla...

Jag trodde att jag var på botten och vände i våras men jag vet nu att DET HÄR var att vara på botten. Det kan verkligen inte bli värre än det var i helgen. Nu kan allt bli bättre så jag hoppas verkligen att jag inte känner mig så likgiltig länge till.

Nu ska jag inte klaga mer idag... Ska åka o hälsa på en vän snart så nu får jag rycka upp mig..

Ha det bäst mina vänner <3

Inga kommentarer: