torsdag 17 juni 2010

Hmm...

God Morgon
Jag är fortfarande jätte-förkyld...

Marcus har försökt väcka mig 2 mornar i rad nu men jag har tydligen sovit sten-hårt. Det är nog för att jag inte är riktigt kry.

Igår fick jag äntligen min golv-lampa av M som han bara skulle låna ett tag. Han var visst sur för att jag skulle ha den just igår för Linda o han hade tydligen Tjeckien-främmande där. Människor som JAG bad honom att bjuda över när jag bodde där. Då ville han inte ha hem dem sa han. Jag förstår ju nu varför.... Det är ju för att de förmodligen visste om Linda och Mickes lilla affär. Det är frustrerande att se hur alla fråge-tecken besvaras mer o mer.
Jag är så trött på hans små/stora lögner nu....
Tex så skulle han berätta sanningen för lilla S sa han. Jag bromsade det och sa att vi kan göra det om hon frågar. Hon frågade sen och jag svarade att pappa träffade Linda när han jobbade därnere. Hon gick till pappa o frågade men han sa att vi skildes för att vi inte hade det bra, han o jag. (vi hade det riktigt bra just den perioden)
Hm... Summan av det blev att JAG är en lögnare för S tror inte att pappa skulle ljuga för henne. Jag sa bara att vi kan prata mer när hon blir större...
Idag ska jag försöka ringa en jurist ialla fall. Har inte orkat ta tag i det, men jag blir bara mer o mer peppad att göra det....

Igår pratade Marcus o jag om att försöka boka en resa nånstans. Han sa att vi kan ju boka något längre fram så har man något kul att se fram emot. Jag håller med, men det är just det där med pengar. Det löser sig säkert framöver tror jag....

Nu har jag fått ur mig lite skit så nu ska jag ta ett par panodil så jag orkar ta tag i den här soliga härliga sommar-dagen.

Detta inlägg blev inte så roligt, för det är mycket avsky. Men ni ska veta att avskyn för Micke och Linda hjälper mig frammåt. Jag har varit alldeles för förstående och tycker det är skönt att ha fått vakna upp nu...

Nåja... bort med all negativ energi nu .... Nu ska jag se frammåt med min underbara Marcus.

Kram

Inga kommentarer: