måndag 2 augusti 2010

Fortfarande GOD MORGON

GOD MORGON

Då var man uppe med tuppen igen då...

Pappa ringde o väckte mig för att vara på den säkra sidan. MBJ messade och kollade så jag var vaken också. Så nu sitter jag med kaffe och njuter av en lugn morgon-stund.

Helgen har varit bra. Det funkar verkligen att göra det där valet på morgonen. Att säga högt för sig själv: Vill jag ha en bra eller en dålig dag idag.

I fredags städade jag. Det var behövligt. Har inte storstädat på länge. Det är sååå skönt när det är klart. På kvällen pratade jag lite med MS och MBJ på msn. Jag skulle lägga mig skapligt men icke. Man fastnar lätt på msn när folk börjar prata.
På lördagen var det middag. Jag och S åkte och handlade vad som fattades till maten.
Kl: 18.00 hämtade jag MBJ och barnen. Det var riktigt roligt att de ville komma. Sååå fina , härliga ungar.
Vi åt fläskfilé, ugns-potatis och bearnaisesås. Det var uppskattat av MBJ som pratar mycket om min mat ;) Kul när man blir uppskattad.
Det var längesen vi var så många vid matbordet. (8st).
Efter maten blev det GuitarHero och SingStar. Kul!!
Kvällen flöt på och vi hade jätte-trevligt. Alla 8....
Igår blev det en slappar-dag...
Tvättade en maskin och bara tog det lugnt. Malin och Magge kom hit och fikade också...

På kvällen pratade jag med MBJ på datorn igen. Jag la mig ganska skapligt för att orka upp idag och det var nog tur för hjälp vad trött jag var när jag skulle upp...

Nu ska jag sätta lite fart så jag kommer iväg till jobbet i tid.

Ha en bra dag alla fina människor där ute... det ska jag ha.

KRAAAM

1 kommentar:

Emmy sa...

Haha, ja dom flesta är rätt dåliga på't. :P Det är ju iof jag med ;)

Yes, jag läser :)