torsdag 10 juni 2010

God Morgon

God Morgon
Idag vaknade jag av massor av pussar. Ett helt underbart vaknande som vanligt nu... En glad, fin och mjuk man som sitter på sängen med kaffe till mig och ler o säger lite tyst: "God morgon älskling".
Då blir hela dagen bra känns det som....

Idag ska jag till läkaren igen för mina händer. Jag ska även ta upp och fråga vad det kan vara som gör att jag känner mig så yr och nästan svimmar emellanåt. Lite läbbigt det där tycker jag. Men det är säkert ingen fara, kanske bara är ett förstadie till klimakteriet ;). Jag hoppas att det är så... jag vill verkligen slippa den där skiten nu.

Efter läkaren ska jag till jobbet och förhoppningsvis få jobba lite. Sen hem och förbereda maten som blir raggmunk och stekt fläsk idag.
Ikväll blir det skol-avslutning för S. Min lilla/stora tjej går ut trean och ska börja i mellanstadiet. Jag hoppas avslutningen går smärtfritt.

Igår var jag ute och körde runt med MiaminMia. Hon ville köpa ute-blommor men hittade inget. JAG fick däremot en orkidé av henne. Hon är sååå snäll o go´min Mia. Nu tror jag att jag har 15 orkideér och alla utom 2 blommar om nu. När vi var ute o for så såg vi Micke och Linda. Vi trodde det var en man som satt på passagerarsidan med det var alltså denna omtalade Linda. Jag blev lite chockad över hur hon såg ut. Jag har ju en hel del bilder på henne men så där ser hon inte ut på dem riktigt... Skitsamma är väl det.... Orkar inte lägga mer energi på dem. De har fått alldeles för mycket redan. De är inte värda en minut av min tid känner jag.... FALSKA människor...
Pratade mycket med Pia igår. Det är sååå kul att se hur livet bara sprudlar i henne. Du är såååå värd det min vän. Vår tid kommer nu!!! Det är jag säker på. Mitt liv är på topp ialla fall och dina bitar kommer snart att falla på plats också.
Mia.... MiaminMia.... Jag tycker så otroooligt synd om dig när du mår som du gör i kroppen. Jag önskar verkligen att jag kunde göra något för dig men det är omöjligt. Jag får säga som du har sagt till mig att "jag önskar att jag kunde ta din värk för en stund så du får slappna av"... Men du vet var jag finns om det är NÅGOT jag kan göra...

Nu ska jag ta och plocka undan en massa saker som Micke kom med igår. Haha.. han hade allt möjligt med sig... undrar om det är Linda som sagt vad han ska göra sig av med ;) ...

Ha en bra dag och du Marcus, DU ÄR UNDERBAR!!!
KRAM

Inga kommentarer: