fredag 4 juni 2010

Dålig på att blogga...


God Morgon

Ja, det är verkligen en "god morgon"....


Nu är det ett tag sen jag skrev igen... Jag antar att det är lättare att skriva när man mår dåligt.

Jag mår riktigt bra och har inte haft några svackor på länge nu. Marcus och jag är tillsammans mycket och jag riktigt njuter av livet och tillvaron...


Förra fredagen när Marcus kom hit från jobbet så hade jag packat lite mat, räkor och vin till matsäck. Sen bar det av till berget bakom mitt hus för en liten picnic. Jätte-trevligt verkligen. Vet inte om jag har varit med om det tidigare om jag ska vara ärlig...
Lilla S sov borta då. Sen bar det av till goda vänner så kvällen var hel-lyckad.


På lördagen skjutsade pappa o vi MiaminMia till flyget. Hon åkte till Kroatien.

På kvällen satt Marcus och jag på balkongen och bara njöt av väder o vind. S kom in vid 21-tiden och spexade massor för oss på balkongen. Hon gillar verkligen Marcus. Det märkte jag framför allt härom dagen när hon var ledsen för att pappa o jag inte kan bo ihop igen. Då gav hon Marcus en JÄTTE-KRAAAM när vi kom hem. Hon säger att han är sååå snäll...

Och det är han!!!

Ikväll kommer mamma, pappa och G hit och äter. Det ska bli kul. Jag tror inte G och mina föräldrar har träffats på närmare 30 år...

G är så mysig... det skrev jag nog sist också men jag tycker verkligen om henne. Så varm o go´...


Linda har varit hos M i 3 veckor och är nu hemma i Tjeckien. Hon kommer tillbaka om ett par dagar igen. Verkar inte på M som att det är 100% bra där... men ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte. HAN har valt detta... och jag vet i ärlighetens namn inte om jag kanske ska tacka honom för det eller om jag ska förbanna honom för att han gjorde mig SÅÅÅÅ illa....

Jag mår ialla fall bra och känner mig riktigt älskad... visst kommer jag på mig själv med att bli bitter på M och Linda ibland men det tror jag är ganska naturligt efter hur de sårade mig. Jag vet faktiskt inget större svek... Ibland kan jag bli ledsen om jag tänker för mycket på hur lurad jag blev... Jaja, jag kan inte lägga min energi på människor som man inte kan lita på... Jag har många fina människor i min närhet som är värda mer....

Nu ska jag köra S till skolan sen hem och tvätta lite mer.... kan inte göra några stor-tag för båda mina händer värker ordentligt nu....


Kram och tack för att ni finns därute

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det är så härligt att se/höra att du är lycklig och glad igen!
Måste ses på en kaffe snart!
Stor kram från din ex-granne

Annelie sa...

Härligt att läsa din positiva text.. <3
Underbart att känna sig sååå älskad.

Såå älskad känner jag mig än idag fast Göran och jag har varit tsm i 8 år och gifta i 2 år.
En helt otrolg man som verkligen kan visa både kärlek och ömhet.
Sånt behöver vi.. även männen naturligvis.

Gött att du oxå ha träffat en sån man, som är sååå kärleksfull mot dig. Det är du VÄRD.

Ha en underbar helg i solens tecken.. // Kramen Annelie

Anonym sa...

Blir glad när jag läser att du mår bra och har det bra igen:) Vi kanske ska ta en middag igen hemma hos mor och far så du får slå lite på min arm igen:)
ps: fick jimmy nått jobb i sommar?
kramar:)sara

Jag sa...

Haha du är härlig du Sara... det törs jag inte för den här gången är det väl din tur att slå va? ;)
Vi måste absolut hitta på nåt tycker jag.
Hälsa A från mig också