söndag 13 juni 2010

Välkommen Söndag

En härlig söndag.
Jag var uppe klockan 5 imorse. Det blåste så hårt ute att 2 av mina orkideér åkte i golvet igen för att fönstret stog på glänt. Jag orkade inte ta reda på det utan gick o la mig igen. När jag sen vaknade igen så hade Marcus dammsugit upp allt och plockat o donat här. Jag sa till honom dagen innan att jag skulle dammsuga idag och han tyckte jag skulle slippa det sa han. Han hade fixat kaffe som vi drack ute på en blöt balkong...

Den här helgen har varit underbar som alltid med Marcus.
I fredags kom han hit med champagne. Vi åt varm pasta-sallad och skålade med champagne. Vi skålade och firade 2 olika saker ;).
Igår lördag bjöd han ut mig på Innovation. Starkt men riktigt gott. Han är så otroligt gullig min Marcus. Det bubblar av kärlek i blodet....
M och S kom också till Innovation. Det var riktigt kul.
Marcus köpte mos o korv på vägen hem. Jätte-gott!! Vi var hemma tidigt och är riktigt pigg idag.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer....
Att jag är kär och mår bra har ni väl förstått ;)

KRAM på er

1 kommentar:

Jag sa...

Pigg o pigg... förutom feber och förkylning som blivit värre under dagen då...