tisdag 8 juni 2010

Otroheten...

God morgon
Vaknade med kaffe och pussar som vanligt när Marcus sover här... Härligt!!!

Nu när han åkte till jobbet så tog jag fram dagboken för att skriva lite. jag har en sån där dagbok som räcker i 10 år, så jag ser vad som hände den dagen året innan på samma sida... ehh.. vet inte hur jag ska förklara men men... Ialla fall så stog det förra året hur M o jag diskuterade om han skulle jobba i Tjeckien eller inte... Jag tyckte att han skulle det men han var osäker.
När jag sen kom till den den 1:a December blev jag kall när jag läste om hur glad jag blev över att han pussade mig för första gången på en hel månad (han hade varit hemma en månad från Tjeckien utan en puss). jag fick även blommor då. Dagen efter uppdagades otroheten... Ajajaj vad ont det gjorde att läsa... Jag slog ihop dagboken för jag klarade inte av att läsa mer. Det gjorde även ont när jag läste i september.... när M o Linda träffades.... jag kunde lägga ihop M:s humör med de datum som Linda hade gett mig om när de hade sina "träffar".
Fyy faaan vilka svin känner jag bara...
Åter igen så känner jag bara att jag har varit för snäll och förstående...
Hur i hela helvete kan en människa sova gott om natten när man har gjort illa en annan människa på det här viset??? Hur kan man vara så kall??? Hon gnäller över att jag har messat henne nån gång... men att hon mailar eller messar mig är ok ?!?!?!??
Ialla fall så lovade M mig att inte ha kontakt med Linda under tiden som jag bodde under samma tak som han.... det gick inte.... de hade kontakt även då. Han måste vara riktigt kär i henne. Vilket jag verkligen inte bryr mig om just nu faktiskt. Jag tycker nog att de förtjänar varandra om jag ska vara ärlig. De är lika opålitliga båda två... Knepigt egentligen.... M har alltid tyckt att det är för mycket utlänningar här... men han importerar en själv ju ;) för nu bor hon ju här....
Jag känner att jag inte bör skriva mer nu....

Jag är ialla fall klar med M och det är jätte-skönt!!!! Han har nog sina problem kvar medans jag går vidare och blir starkare för varje dag...

Kram på er

7 kommentarer:

Anonym sa...

Såklart du blir starkare,du är så värd att få må bra!!
Det är så härligt att höra och se din livsglädje nu!!

Det här kommer bli en kanon sommar för dig...

Älskar dig vännen kram Pia

Anonym sa...

Nu när hon bor här så kan du ju vara glad över att han inte har dig som "back-up" ialla fall.
Alltid något

Anonym sa...

Hej
Jag har last din blogg ganska lange nu och jag tror mig veta vem denna L ar. Eller rattare sagt, jag VET vem hon ar.
Hon har sarat man/killar forr sa jag hoppas att din X-man vet vad han gor.

Du kanner inte mig men jag tycker synd om dig

Jenny Pousár sa...

Hej vännen.

Så härligt att se/höra att du är lycklig igen!!
Vi måste absolut ta den där fikan snart. Jag är gräsänka från ons-sön. Om du vill komma över så kan du väl höra av dig.

Kul att läsa kommentarerna, synd bara att en del är så fega att dom inte törs skriva ut sina namn!! ;)

Puss & Kram gumman.

Anonym sa...

OJ!! Det var jag som skrev om back-up.
Anna

Anonym sa...

Jag håller på dig SysterYster ;)

Esssan sa...

Vem är du?