fredag 21 maj 2010

Underbart...

Hej alla...
Vill börja med att säga GRATTIS till Marcus. Jag visste att det skulle gå bra även om jag var liiite orolig stund-vis. Säger bara: UNDERBART fina Marcus!!!

Förra torsdagen åkte jag tåg ensam för första gången. Jag åkte till Norrköping och hälsade på underbara Pia och hennes barn. Det var sååå mysigt och avslappnande. Jag fick en 40-års-present av henne. En parfym som doftar jätte-gott!!! Lilla S sa att jag luktade "Pia" när jag träffade henne.
På fredagen när jag åkte hem så kom Marcus ochmötte mig vid tåget. Pappa skjutsade hem oss till mig. Vi åt Tikka Masala och ris. På kvällen sjöng vi lite singstar... jag, Marcus, N och J.
På lördagen åkte vi hem till Marcus. Vi tog en lång-promenad på kvällen sen hem till honom och sov.
På söndagen tittade vi lite på film när vi vaknade. Klockan 14.00 var det dags för mat hos Marcus mamma G. Suveränt gott!!! Hon är en underbar, enastående människa. Vi har mycket gemensamt vilket gör det lätt att umgås med henne. Vi har till och med gått samma gymnasie-utbildning ;)
Den här veckan har Marcus sovit mycket hos mig. Jag sover så gott bredvid honom. Jag till och med njuter av att ligga tätt intill honom en hel natt vilket jag aldrig har gillat förut. Varje morgon har jag vaknat av ömma pussar och kramar och jag bara älskar det. Man är inte van vid att bli väckt, mer van att behöva väcka ;)....
Han är så otroligt snäll och fin på precis alla sätt. Jag är verkligen lycklig i hjärtat igen. TACK MARCUS för det <3

Linda är hos M nu och kommer nog att stanna där ett tag. Synd bara att jag inte fått alla saker jag ska ha än. Men jag kanske åker dit nån kväll nu och hämtar sakerna så jag får lämna det där mardröms-huset en gång för alla. Jag har släppt M helt nu och kan absolut inte förstå hur jag ens kunde förmå mig att TÄNKA tanken på att acceptera otroheten. Dumma lilla Jessica.... Undrar bara hur de kan lita på varandra när de träffades som de gjorde... Jag skulle nog aldrig klara det. Snacka om att man skulle vara svart-sjuk hela tiden. Men men... det är deras liv och huvudbry.... Jag är ialla fall klar där.

Idag ska jag ta det lite lugnt för jag har en kraftig inflammation i höger hand/arm och fick en cortison-spruta igår. Jag skulle inte använda handen på 2-3 dagar och inte lyfta med den på 2 veckor. Man använder handen till mer än man tror så det är svårt att vila den....

Nu ska jag njuta av denna glada nyhet som finaste Marcus fick igår.

KRAM TILL ER ALLA DENNA UNDERBARA FREDAG!!!

3 kommentarer:

Annelie sa...

HÄRLIGT att du har kommit till insikt och ser vilken "stövel" han är ditt ex.. men så är det ju,, det kvittar hur folk säger till en om saker o ting.,,, man måste ju komma dit själv.
Å det har du ju gjort nu.. *GRATTIS*

Sååå roligt att läsa din blogg nu när det riktigt "kvittrar" om dig..

Ha en underbar helg ihop med Marcus och kanske barnen (om de är hemma hos dig denna helg).. // Kramen Annelie

Jag sa...

Tack snälla annelie!!! Dina ord värmer lika mycket varje gång.

Ha en underbar helg du med.
Kram

Anonym sa...

Jag är så glad för dig vännen,men det vet du ju redan ;)

Tack för roliga dagar då du var här <3

Varma Norrköpings kramar från Pia