tisdag 11 maj 2010

Fin dag

Hej alla goá människor

Jag känner hur jag blir starkare o starkare för varje dag nu... Jag börjar se hur patetisk jag har varit i mina tankar för några månader sen. Jag tror helt enkelt att jag har vaknat nu. Jag vill speciellt tacka MIA, PIA och PETRA för att ni orkat vara kvar i min närhet. Sen har vi Marcus som bara blir finare o finare ju mer jag lär känna honom. Han finns där för mig hur jag än mår. Vi har våra små monster i huvudet både han o jag och tillsammans blir de lättare att hantera.
Förra veckan var vi tillsammans mycket. Barnen gillar honom och lilla S säger: Han luktar jämnt så gott och är så snygg. Hahaha... hon är go´den stora/lilla tjejen....

Jag ska till * någon dag och ta det sista som jag ska ha från huset för snart flyttar ** in och då vill jag inte ha mina saker där. Det är lite smått o gott som jag har saknat. Jag kan inte förstå nu hur blind jag har varit när det gäller * och **... Han har ju verkligen försökt ha mig som back up känns det som. Jag har bara sagt hela tiden "jag förstår"... Fuck säger jag nu.... varför ska jag förstå!!!!! JAG har tröstat.... varför ska JAG trösta.... Nej, som sagt... jag har vaknat nu och känner tyvärr mer o mer agg. Han förstår inte varför jag känner agg mot **?!?!?! Men hon har ju varit med och raserat något som jag har byggt upp under 13 år... 13 ÅÅÅR!!!!
Nog om dem.... blir bara irriterad...

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Blir nog en promenad denna härliga morgon.

Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

you go girl:)

kramar sara