torsdag 13 maj 2010

Tack...

Tack Tessan för dina fina ord....

Idag ska jag åka till bästaste Pia i Östergötland. Det ska bli sååå kul att ses igen. Det är så skönt att vi får må så här bra samtidigt för en gångs skull. För jag mår verkligen bra nu!!!!

Marcus har sovit här inatt med. Han kom hit direkt efter jobbet igår. Då duschade han sen blev det en promenad till MAXI (som inte jag hann innan han kom). Där köpte vi grejer till pizza. Vi hjälptes åt med maten och det blev riktigt gott. Sen tittade vi på tv vilket jag nästan aldrig gör längre. Skulle återigen lägga oss skapligt men de planerna sprack igen. Så nu är man måttligt trött. Men det gör inget för jag är så glad att jag ska till Pia och jag är glad att jag har Marcus.

Marcus ger mig så otroligt mycket... han skriver fina saker, han säger underbara saker öga mot öga och han visar verkligen hur mycket han tycker om mig. Det här växer för varje dag känner jag och det är en härlig känsla att få livet och dess glädje-ämnen tillbaka igen. Det här trodde jag ALDRIG att jag skulle känna för bara 3-4 månader sen.

Nu ska jag dra igen väskan och snart åka till station.
Here I come Norrköping

1 kommentar:

Anonym sa...

trevlig resa:)
kram sara