torsdag 1 april 2010

Onsdag kväll

Go´kväll

Den olustiga känslan i kroppen är borta!!!!
Jag fick nog någon slags panik. Kände våren i blodet vilket innebär i normala fall att man tar tag i olika sysslor. I år blir det helt andra sysslor... Känner en del sorg i det samtidigt som jag ser det som en fin möjlighet till att få nya roliga vanor....

Nu har jag M2 och han är en helt underbar människa. Jag känner riktigt starkt för honom nu. Vi börjar lära känna varann och veta vad vi gillar, ogillar, tycker och tänker. Ja, det växer för varje dag. En skön känsla som jag aldrig mer trodde skulle infinna sig. Jag är helt enkelt KÄR!!!

Nu kan jag erkänna den konstiga känslan i magen härom dagen, nämligen att jag fick en känsla av att M2 inte ville fortsätta med mig. Det var riktigt läbbigt. Vet egentligen inte varför jag kände så. Jag fick ialla fall bekräftat idag att min magkänsla var fel tack o lov... Jag var hos honom en sväng ikväll..
Vi ska vara tillsammans hela helgen och det ska bli sååå mysigt. han kommer hit imorrn redan. Sen på lördag ska vi till mamma o pappa och äta påsk-mat. Jag blev sååå glad när mamma frågade om det var OK att Sara o Anne kommer. SJÄLVKLART sa jag. Ska bli sååå roligt att träffa er igen, det är ett tag sen nu.
På söndag sen så kommer barnen hem igen.

Nu ska jag försöka sova.
Ha det så gott goá vänner.

Släng gärna in en kommentar om du ändå är här...
KRAM

5 kommentarer:

Suzy Styxx sa...

Låter kanon det där tjejen!
All lycka till er!
Ha en fantastisk påsk!

Kramar!

Annelie sa...

Verkligen glad för din skull..
:o))

Ha nu en riktigt underbar & GLAD PÅSK ihop med ditt hjärta..

Varma kramar Annelie

Anonym sa...

Det ska bli kul att träffa er oxå:) Ser oxå fram emot den goda maten:)
kram

Anonym sa...

Det ska bli kul att träffa er oxå:) Ser oxå fram emot den goda maten:)
kram

Jenny Pousár sa...

Glad påsk på dig goa ex-granne!!! Stor kram!! =)