torsdag 22 april 2010

Hej alla vänner

I tisdags var jag hos läkaren...
Han sa att jag måste ta ett stort beslut annars går jag sönder. Jag skulle ta ett beslut om jag ska bryta helt med M eller om jag ska gå och hoppas på att vi kanske hittar tillbaka i framtiden. Han tyckte att M o jag skulle sitta och prata om våra känslor och vad vi båda vill. Det är inte så att jag hoppas på att komma tillbaka, det är mer att jag saknar vad jag hade men vet samtidigt att jag ALDRIG kommer att få tillbaka DET.
Jag åkte ialla fall till M på kvällen och det var en känslo-laddad fika kan jag säga. Jag sa att jag måste ta det här beslutet att INTE ses på ett tag för det är något som rivs upp i mig varje gång vi ses. Både M o jag kom fram till att det finns massor av olika känslor men att det här beslutet säkert är det bästa. M är kär i Linda men vill ibland ha mig också, tyvärr tror JAG att hon bara driver med honom....Jag har fått den känslan bara... men jag kan inte säga det för då framstår jag som svartsjuk och så är det inte.
Jag har ju M2... Känns fel att kalla honom M2, han heter Marcus...
Han är otroligt omtänksam och snäll på alla sätt men hur mycket vågar jag ge honom av mig???? Ibland vill jag ge honom allt och i nästa ögonblick blir jag så osäker, tänk om han gör likadant som M... eller som V.... **SUCK** Han är ju så go och jag tror verkligen inte att han skulle göra det ena eller det andra men HUUUR ska man våga släppa spärren???? Jag får helt enkelt ta en dag i taget. Jag tycker ju om honom så mycket....

Idag på jobbet så frågade tjejerna hur det var med mig för jag såg så annorlunda ut... jaha vad händer då??? Jo, jag började tjuta när jag berättade hur jag mår. Inför främmande människor, fyy vad pinsamt det var.... Resten av arbetstiden funkade dock bra, jag höll mig till sysslor där jag fick jobba ensam när jag kände mig svag.
Efter jobbet solade jag och MiaminMia för båda våra kroppar värker som attan. Det blev liiite bättre i en timme ungefär. Sen fikade vi här och åkte till RUSTA och hittade lite smått o gott.
Nu sitter jag hemma och väntar på att få sova för jag är helt slut och min kropp känns trasig...

Nu ska jag umgås lite med J och S innan det är lägg-dags.

Ha det så bra mina trogna läsare
Måste nog säga att ni är lite dåliga på att kommentera ;)

4 kommentarer:

Volvo sa...

Jag älskar dig, Tussilago! :-)

Anonym sa...

Mmm.. dessa ord du fick av din läkare var nog väldigt tuffa att höra.
Men, jag personligen tror oxå att det är rätt.
Även om man vill vara vän med sitt ex så tror jag inte man ska vara sååå tajt vän med de i början.
Sen om det kommer efter hand är skillnad.

Sen att du mår skit för att det är vår och vad allt det innebär i dina vanliga banor är väl inte så konstigt att du får en "down-period".. det är ju ändå första året du är skild från allt detta.

Vem vet.. du och Marcus kanske kan köpa er nåt litet frampå.. om det nu blir en husvagn, stuga, hus eller kolonilott.. drömma kan du ju göra nu.
Passa på att njut av det du har..

Ha det bäst.. // Kram, Kram Annelie

Jag sa...

Tack Annelie
Jag ser att du förstår precis hur det är....

KRAAAM

Jenny sa...

Tänker på dig gumman <3