tisdag 20 april 2010

Solen skiner

God Morgon
Idag känns det något bättre.... än så länge.
Kl: 10:15 ska jag till läkaren idag för att se om jag kan få någon hjälp med mitt problem. Sköterskan som jag pratade med igår tyckte att jag kanske behöver anti-depessiv medicin men det vill jag INTE ha. Jag är ju inte deprimerad hela tiden, jag får ju bara svackor som är relativt korta. Ska jag ha någon medicin alls så får det bli något som jag kan ta vid absolut behov... INGET ANNAT.

Förra veckan kände jag att livet var underbart. När jag kom hem från jobbet så njöt jag av att vara ensam hemma och dona lite i mitt hem. Jag trivdes verkligen hemma och lyckan var total kände jag. M2 som visar sin kärlek så fint, jobbet som jag trivs jätte-bra på och våren som kom.
Våren ja.... Det är lite blandade känslor där... MIN vår brukar bestå av plantering, husvagns-bestyr, vårstädning.... Nu får jag försöka att hitta nya vår-rutiner...
Jag måste få hjälp idag....
Min kropp tar stryk.... Jag väger 53 kg nu vilket är 17 kg ner. Jag har inte råd med de här svackorna längre, har ju inget reserv-fett kvar ALLS på kroppen.

Nu har jag inte tid att skriva mer men jag kommer tillbaka ikväll eller imorrn och talar om ifall jag fick hjälp hos läkaren. Kanske att det blir lite gladare rader då... Jag hoppas det...

Ha det gott i vår-solen mina vänner...

Inga kommentarer: