måndag 19 april 2010

Oj vad längesen...

Hejsan
Nu Sara ska jag göra ett försök att uppdatera lite....

Måndag idag.
Det har varit en tuff måndag med massor av plågsamheter som jag absolut inte vill ha.... Jag ringde och beställde en läkar-tid till imorrn för jag behöver verkligen hjälp med detta känner jag. Jag hoppas han kan hjälpa mig på ett bra sätt. Jag pratade lite med M förut för han undrade hur jag mådde egentligen. Han sa att jag har ju M2 som verkar så snäll mot mig och det är han verkligen. Men jag vill ju inte lägga över mina problem på honom. Men jag förstår vad M menar.

Förra veckan var helt underbar. Jag kände livet sprudla i mig igen. Jag tog tag i det här med förrådet och började organisera upp lite här hemma i förråd och klädkammare. Det är inte färdigt än, jag måste rensa bort en massa kläder som tyvärr är alldeles för stora nu. Jag vägde föresten bara 53 kg imorse igen... MiaminMia tyckte att jag ska be läkaren om lite prover imorrn för att kolla värdena i kroppen så det ska jag göra.... Ialla fall så mådde jag alldeles suveränt förra veckan och vill tillbaka till den känslan. jag vet inte varför blir så här ledsen emmellanåt. Jag hoppas verkligen att jag kan få hjälp. Ibland kan det räcka med att man bara sträcker ut handen och ber om hjälpen för att man ska må bättre....

Nej jag får skriva mer imorrn.... jag är ledsen men det funkar inte att skriva just nu... Återkommer imorrn mina vänner...

KRAAAM

Inga kommentarer: