tisdag 30 mars 2010

Magkänsla....

God Morgon
Jag har en jätte-konstig känsla i kroppen... Kan inte riktigt skriva här vad jag tror...

Jag mår inte bra nu...

Jag blir sååå ledsen när jag står på min LILLA balkong och tittar ner på grannens lilla tomt. Där har lökarna kommit upp. Jag älskade den här tiden då man planterar och sår. Man börjar röja på tomten, förbereder husvagnen för första turen osv... M har börjat med husvagnen. Han och L ska visst ta en tur. Det känns...
Jag måste dit och kolla igenom den och se vad jag ska ha därifrån.
Phuu, vad jobbigt.... Vilken sorg...

Igår var ialla fall snälla MN här och installerade min tvättmaskin. han ville bara ha lite kaffe för jobbet. Han är så snäll. Vi pratade lite om skilsmässa o så. Han har varit med om nästan samma sak som jag. Jag sa att det är jobbigt att tappa självkänslan och han tyckte att jag inte alls behöver ha dålig självkänsla. Han sa också att nu efter ett helt år så har han helt och hållet släppt och jag tänkte bara: Ett HELT år!!! Men det tar nog så lång tid... man ska fira födelsedagar, jul, semester, högtider mm... Man ska bygga nya minnen av dessa dagar. Jaja.. bara att gilla läget och ta dagen som den kommer...

M2 är sjuk. Tycker synd om honom och hoppas han kryar på sig snart. Jag sov hos honom i helgen och hade några underbara dagar. Han bjöd ut mig på restaurang i lördags. Sen satt vi hos honom och pratade, skrattade och lyssnade på musik.
På söndagen väckte han mig med kaffe på sängen innan vi skulle till tatueraren med pappa. Pappa gjorde klar sin viking på armen.
Jag hade en HÄÄRLIG helg. Tack M2 för det!!!

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen igen för att fylla på kaffe. Jag har sååå ont idag. Har verkligen problem med ben o höfter nu. Men men, som sagt, man får gilla läget...

Kram på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

konstig magkänsla och inte skriva vad du tror. Snacka om att sätta fart på min fantasi hahahahahah


ha det bäst!!
sara

Jag sa...

Hahaha Nej Sara, jag är inte gravid hahaha

Anonym sa...

haahh jag vet :)